ال‌جی نام‌های تجاری G4 Script و G4 Graphy را ثبت کرد

ظاهرا فبلت G4 Note، تنها گوشی ال‌جی نیست که این کمپانی مشغول کار بر روی آن است. به تازگی خبرهایی منتشر شده مبنی بر این که کمپانی ال‌جی، دو نام تجاری G4 Script و G4 Graphy را در کره جنوبی برای دو گوشی هوشمند خود که در آینده عرضه خواهند شد، به ثبت رسانده است. به جز نام این دو گوشی، اطلاعات دیگری از جمله قیمت، مشخصات و یا زمان عرضه آن‌ها به بازار در دسترس نیست.
LG-G4-Stylus-629x640اما از نام این دو گوشی ال‌جی می‌توان فهمید که این دو نیز از خانواده ال‌جی G4 هستند و گفته می‌شود که این دو گوشی و گوشی پرحاشیه G4 Note، دارای قلم استایلوس خواهند بود. در مورد G4 Graphy مطمئن نیستیم، اما بدون شک کلمه G4 Script، نوشتن با قلم را در ذهن آدم تداعی می‌کند. با وجود چنین نامی بر روی این گوشی، بعید است که ال‌جی استایلوسی را همراه این گوشی ارایه نکند!
البته همان طور که گفتیم، هنوز خبری در مورد مشخصات این گوشی‌ها منتشر نشده است و این گفته‌ها نیز تنها حدس و گمان هستند. پس بهتر است تا هنگام معرفی آن‌ها صبر کنیم و ببینیم چه مشخصاتی دارند. متاسفانه حتی هیچ خبری در مورد زمان عرضه این گوشی‌ها منتشر نشده است و نمی‌دانیم که آیا این گوشی‌ها همراه با G4 Note معرفی می‌شوند یا خیر، اما به احتمال بسیار زیاد، با توجه به شباهت نام‌های این دو گوشی یعنی G4 Script و G4 Graphy، زمان معرفی هردوی آن‌ها نیز با هم یکسان خواهد بود.
اگر هر دو یا یکی از این دو دستگاه از قلم استایلوس پشتیبانی کند، مایه تعجب نخواهد بود، چرا که ال‌جی قبلا با ارایه گوشی نسبتا ضعیف G3 Stylus در سال گذشته، و ارایه G4 Stylus در سال جاری، پا به عرصه گوشی‌های دارای قلم گذاشته است. البته هنگامی که می‌گوییم گوشی‌ دارای استایلوس ال‌جی، خودتان بهتر از ما می‌دانید که نباید آن‌ها را با گلکسی نوت 5 و قابلیت‌های بی‌نظیر قلم آن مقایسه کرد. قلم استایلوس در گوشی‌های ال‌جی، تنها نقش انگشت شما را ایفا می‌کند و به جز اشاره کردن و نوشتن بر روی صفحه نمایش، کار دیگری نمی‌تواند انجام دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH