Oppo R7 Plus بهترین شارژدهی را در میان فبلت‌ها دارد!

چند ماه پیش بود که کمپانی Oppo بالاخره  فبلت جدید خود را با نام  R7 Plus معرفی کرد که محصولی بسیار زیبا و خوش ساخت به شمار می‌رود. حال بر طبق تست صورت گرفته توسط وب‌سایت فون‌آرنا، این محصول دارای بهترین باتری در میان فبلت‌ها است.gsmarena_001R7 Plus، دارای بدنه فلزی و شیشه 2.5D در بخش جلویی‌ خود بوده و پردازش‌هایش توسط پردازنده اسنپدراگون 615 صورت می‌پذیرد که در این راه، 3 گیگابایت رم نیز به آن، کمک می‌کند. دوربین آن 13 مگاپیکسلی با f/2.2 است و در جلو نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با f/2.4 قرار گرفته است. یک سنسور اثر انگشت نیز در پشت دستگاه به چشم می‌خورد. ابعاد این گوشی هوشمند 158 در 82 در 7.75  میلی‌متر است و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه آن نیز 77 درصد است.

R7 پلاس از یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 بهره می‌برد. یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این محصول را دارد. این باتری از  فناوری شارژ سریع VOOC پشتیبانی می‌کنند که با کمک آن قادر خواهید بود تا 75 درصد شارژ باتری را در 30 دقیقه پر کنید.

روی کاغذ که مشخصات این دستگاه بسیار خوب است و باید انتظار داشته باشیم که شارژدهی خوبی نیز داشته باشد! طبق تست صورت گرفته توسط فون‌آرنا، همین گونه هم است و OppoR7 Plus، هم شارژدهی بسیار بالایی دارد (معادل 9 ساعت و 58 دقیقه) و هم زمان شارژ شدن باتری حجیمش (معادل 107 دقیقه) بسیار قابل قبول است!Screenshot-(389)باید این کمپانی چینی را ستود؛ چرا که در این محصولی که ضخامت بسیار کمی دارد، چنین باتری قدرتمندی را قرار داده است! نظر شما در این خصوص چیست؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH