تصاویر تازه‌ای از اسمارت فون اندرویدی آینده نوکیا منتشر شد!

The-Nokia-C1-is-inspired-by-the-Nokia-N1

تسلط مایکروسافت بر بخش «گوشی‌های هوشمند» نوکیا، به‌زودی به‌ پایان خواهد رسید و نوکیا می‌‎تواند مجددا، گوشی‌ هوشمند تولید نماید. نوکیا به‌طراحی محصولات اندرویدی که تابه‌حال معرفی کرده است، توجه‌ای نداشته و احتمالا با توجه به معرفی تبلت اندرویدی N1، یک گوشی جذاب اندرویدی را با طراحی مناسب رونمایی خواهد کرد.

پیش‌تر، تصاویری از رندرهای گوشی اندرویدی نوکیا در دسامبر منتشر شده است و به‌تازگی، تصاویری از این گوشی ارایه شده که  نوکیا C1 را از تمام زوایا نشان می‌دهد. با توجه به‌ تصاویر، به‌نظر می‌رسد که نوکیا C1 یک گوشی اندرویدی نازک خواهد بود و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه آن کاملا مناسب است. تصاویر منتشر شده فقط طراحی گوشی اندرویدی نوکیا C1 را مطابق با آنچه که منبع ادعا می‌کند، نشان می‌دهد.

برای افرادی که منتظر هستند که نوکیا C1 با مشخصات رده‌بالا معرفی شود، باید گفت که این گوشی یک گوشی پرچم‌دار نیست اما به‌عنوان یک گوشی ارزان‌قیمت اندرویدی، مشخصات نسبتا مناسبی دارد. از جمله مشخصات فنی که برای این گوشی اعلام شده است، می‌توان به یک نمایشگر 5 اینچی HD، چیپ‌ست اینتل اتم، 2 گیگابایت رم، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

اگر شایعات به‌وقوع بپیوندد، هیچ‌چیز هیجان‌انگیزی درباره گوشی آینده نوکیا C1 وجود ندارد بنابراین، تنها چیزی که می‌تواند فروش این مدل اندرویدی را نسبت به‌ رقبای چینی خود توجه نماید، قیمت مناسب آن خواهد بود. درباره زمان‌ عرضه نوکیا C1 هیچ اطلاعاتی وجود ندارد اما امیدواریم که نوکیا، آن را با اندروید 6 مارشمالو در پاییز معرفی نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH