اپل از قلم مخصوص خود رونمایی کرد!

در جریان برگزاری کنفرانس اپل، این کمپانی از آی‌پد پرو رونمایی کرد. در کنار این تبلت لوازم جانبی آن هم در حال معرفی هستند که یکی از آن‌ها، قلم استایلوس جدید و مخصوصی با نام اپل پنسل است.

apple-iphone-6s-live-_0824 این قلم که از امکانات گوناگونی بهره می‌برد، منجر به مهندسی دوباره نمایشگر شده است تا بهترین بازده را در این محصول داشته باشد. سنسورهایی که در آی‌پد پرو تعبیه شده‌اند، سطح فشار را بسیار دقیق تشخیص می‌دهند و بر بهتر شدن تجربه‌ کاربری کمک می‌کند. در کنار آن، زاویه‌ای که قلم کار می‌کند نیز به قلم‌های عادی بسیار شبیه است تا کاربر را به دردسر نیاندازد. همچنین، شما هم‌زمان قادر به لمس صفحه با انگشت‌تان نیز خواهید بود.

apple-iphone-6s-live-_0845این قلم اپل، به راحت‌تر شدن استفاده از نمایشگر بزرگ آی‌پد پرو، کمک شایانی کرده است. همچنین، توسعه دهندگان می‌توانند برای این قلم اپلیکیشن‌های زیادی را طراحی کنند و این موضوع برای این قلم استایلوس، یک مزیت به شمار می‌رود.
اپل پنسل از تنظیمات خاصی نیز بهره می‌برد و به همین منظور، شما قادر خواهید بود که از آن، نوشته‌های ریز با سایز کوچک بنویسید.apple-iphone-6s-live-_0878در آی‌پد پرو، اپلیکشن‌هایی وجود دارد که مختص به قلم است و از جمله‌ آن‌ها می‌شود به اپلیکیشن مرتبط به رسم نمودار اشاره کرد. همچنین با این قلم قادر به نوت‌برداری، نقاشی و یا کشیدن نقشه خواهید بود. در برنامه آفیس نیز قادر به استفاده از اپل پنسل هستید که لذت خاص خودش را دارد.apple-iphone-6s-live-_0946این قلم اپل، یکی از بهترین وسایلی بود که می‌توانست با آی‌پد پرو معرفی شود. قلمی که به لطف آن، لذت بیشتری نصیب کاربر شده و با قابلیت‌های آن، هر کاربری راضی خواهد شد! باید اپل پنسل را به عنوان رقیبی جدی برای اس‎‌پن سامسونگ و قلم سرفیس دانست! قیمت این قلم نیز 99 دلار است.apple-iphone-6s-live-_0960نباید از بین ببریم که استیو جابز، همیشه با قلم مخالف بود اما حال، این اتفاق در محصولات اپل رخ داده است و باید دید که از آن استقبال می‌شود یا خیر؛ نظر شما چیست؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH