سامسونگ گلکسی Mega On از پردازنده اسنپدراگون 412 استفاده خواهد کرد

بیایید به ماه آگوست و زمانی که اطلاعاتی از اسمارت فون جدید سامسونگ در سری گلکسی مگا منتشر شده بود و شماره مدل SM-G6000 را داشت باز گردیم و در آن زمان گفته می‌شد که این محصول اسمارت فونی پایین‌رده خواهد بود که می‌تواند برای افرادی که پول کافی برای خرید گلکسی Note 5 را ندارد مناسب باشد و همانند انتظارات مشخصات این اسمارت فون قابل مقایسه با فبلت‌های بالارده نیست.Samsung-Galaxy-Mega-On

این محصول که گلکسی Mega On نامیده می‌شود بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Geekbench3 از پردازنده MSM8916 بهره می‌برد که در واقع ساخته دست کوآلکام است و هر چهار هسته آن فرکانس 1.40 گیگاهرتز را ارایه می‌دهند. اما از آن جایی که اسنپدراگون 410 قادر به ارایه فرکانس 1.40 گیگاهرتز نیست پس با این اوصاف در زیر بدنه این محصول شاهد اسنپدراگون 412 خواهیم بود.

این فبلت از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی بهره خواهد برد که وضوح 1280 در 720 پیکسل را ارایه می‌دهد و 1 گیگابایت حافظه رم نیز آن را یاری می‌کند و کاربران می‌توانند اطلاعات خود را در حافظه داخلی 8 گیگابایتی این محصول قرار دهند که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه نیز وجود دارد. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی دستگاه قرار خواهد گرفت و بخش جلویی آن نیز میزبان یک دوربین 5 مگاپیکسلی خواهد بود که برای عکاسی سلفی و تماس تصویری مناسب به نظر می‌رسد.

البته فعلا قیمت و زمان عرضه این محصول مشخص نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH