چگونه هواوی میت S برای پیدا شدنش کاربر را یاری می‌کند؟

اوایل این ماه بود که کمپانی هواوی اسمارت فون جدید خود را با نام میت S به همراه قابلیت Force Touch و سنسور اثر انگشت معرفی کرد. اما این گوشی یک ویژگی جالب دارد که از طریق آن کاربران می‌توانند هرچه ساده‌تر اسمارت فون خود را بیابند.

Here's-how-you-can-find-your-Huawei-Mate-S-when-lost

این کار با صدای کاربر انجام می‌شود، بدین صورت که در ابتدا وی برای گوشی نامی را مشخص می‌کند و برای مثال اگر نام انتخابی وی Mate S باشد، می‌گوید “Hello Mate S” و سپس باید بگوید “?Where are you” و در این حین گوشی شروع به ویبره زدن می‌کند و در کنار آن شاهد روشن و خاموش شدن فلش نیز خواهیم بود که خود دستگاه نیز موسیقی‌ای را پخش و به صورت پی در پی جمله “I,m here” به معنای “من اینجا هستم” تکرار می‌کند.

در خصوص مشخصات هواوی میت S نیز باید بگوییم که این محصول از پردازنده Kirin 935 استفاده می‌کند که هشت هسته‌ای است و هر هسته نیز فرکانس 2.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. میت S یک نمایشگر 5.5 اینچی با پنل AMOLED دارد که وضوح فول اچ‌دی را ارایه می‌دهد و 3 گیگابایت حافظه رم را به همراه 32/64 گیگابایت حافظه داخلی بر روی آن شاهد هستیم. یک باتری 2700 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این محصول را تامین می‌کند.

Huawei-Mate-S-(2)

3 در مورد “چگونه هواوی میت S برای پیدا شدنش کاربر را یاری می‌کند؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH