سونی در اروپا به همراه اکسپریا Z5 Compact یک هدفون هدیه می‌دهد!

نظر شما در مورد اکسپریا Z5 Compact چیست؟ گرچه این گوشی کوچولو، بسیار زیبا و قدرتمند است و می‌تواند شما را از هر لحاظ راضی نگه دارد، اما خب اگر حقیقتش را بخواهید، باید بگویم که در خارج ار ژاپن طرفداران چندانی ندارد. شاید به همین دلیل است که سونی دست به کار شده و برای ترغیب کاربران به خرید نسخه مینی پرچمدار خود، بسیار سخاوتمندانه عمل کرده و در کشورهای دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ، جوایزی را برای آن‌ها در نظر گرفته است!
Sony-Xperia-Z5-Compactبله درست شنیدید، جایزه! سونی هدفون MDR-10RC خود را به عنوان هدیه به افرادی که این گوشی را پیش‌خرید کرده بودند، می‌دهد تا شاید سایر کاربران که برای خرید این کوچولوی زیبا مردد هستند، با شنیدن این خبر تصمیم خود را گرفته و یکی از این گوشی‌ها را تهیه کنند.
داریم در مورد یکی از باکیفیت‌ترین هدفون‌های سونی صحبت می‌کنیم، نه هدفونی معمولی و ارزان! هدفونی که قیمتش به 120 دلار می‌رسد و ارایه آن از سوی سونی به عنوان هدیه، اقدامی جالب و تامل برانگیز است. این هدفون دارای درایورهای 40 میلی‌متری از نوع آهنربای نئودیمیم است و صدایی بسیار عالی تولید می‌کند. MDR-10RC دارای دریچه‌های خروجی است که با دقت کنده‌کاری شده‌اند. یک ریموت و میکروفن باکیفیت نیز در کنار هم بر روی این دستگاه وجود دارند. البته فرکانس و صدای خروجی هدفون، مناسب علاقمندان هیپ‌هاپ و تکنو نیست، اما به هر حال صدای آن در هنگام پخش سایر سبک‌های موسیقی بسیار خوب است.
به هر حال اکسپریا Z5 Compact به دلیل دارا بودن نسخه بهبود یافته چیپ اسنپدراگون 810 و صفحه نمایش 4.6 اینچی HD خود، برای عاشقان گوشی‌های قدرتمند و جمع و جور بسیار مناسب است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش این گوشی حدود 312 پیکسل بر اینچ است که گفته می‌شود بیش از آن لازم نیست و اصراف پیکسل است! اکسپریا Z5 Compact به دلیل دارا بودن استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. 2 گیگابایت حافظه رم آن برای مولتی تسکینگ کافی به نظر می‌رسد و با این مقدار حافظه رم، گمان نمی‌رود که در کاربری عادی با مشکل پر شدن رم مواجه شوید.
سونی برای این گوشی 4.6 اینچی، از یک باتری 2700 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که با توجه به سایز صفحه کوچک و رزولوشن کم آن، می‌توان انتظار شارژدهی بسیار بالایی را از آن داشت. برای مقایسه این باتری با پرچمداران سال 2015، کافی است بدانید که گوشی گلکسی S6 سامسونگ، با وجود بهره بردن از صفحه نمایش 5.1 اینچی QHD، از یک باتری 2550 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. یعنی 150 میلی آمپر ساعت کمتر از اکسپریا Z5 Compact!
دوربین این گوشی نیز همان دوربین باکیفیت 23 مگاپیکسلی موجود بر روی اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 Premium است که ساخته خود کمپانی سونی بوده و تکنولوژی سریع‌ترین فوکوس جهان را در اختیار دارد.

6 در مورد “سونی در اروپا به همراه اکسپریا Z5 Compact یک هدفون هدیه می‌دهد!”

  1. من خودم هم z داشتم هم z3 واقعا تفاوت و بیس صدا و از بین رفتن نویزو تو z3 کاملا احساس کردم دوما توی ایران هندسفری های گوشی ها رو بر میدارن و جاش معمولی قرار میدن و هندزفری z3 یعنی نویزینگ کلاسیک رو باید به قیمت 130 تومن گرفت به لطف دلال ها

  2. باز چرت و پرت گفتی کجاش یکیه روی z هدستmh-ex300ap بوده روی z2 هدست نویزینگ کلاسیک بوده و رو z3 plus هدستMDR-NC31EMقرار داره،بیچاره اون سامسونگه که یه محصول که هزینه تولیدش 300 دلاره داره به قیمت دو برابر تو کت مردم می کنه،و بیچاره شما که پولتون پای همچین محصولی میدین

    1. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      اقای تاجیک زاده چطور میتونی اینو بگی
      برو توی بررسی زد 3 پلاس توی مرجع موبایل ایران رو ببین قسمت آنباکسینگ رو بخونید
      بعدشم کور که نیستم خودم دیدم جفتشون رو من که تفاوتی توی صدا حس نکردم اینم قبول ندارید 😐

  3. از سر نا چاری هست نه احترام به مشتری
    از اکسپریا u خواهرم بگیر تا همین زد 3 پلاس هدفون جعبه یکیه و چون بیشتر افراد به خرید گوشی خای بزرگ ترقیب شدن میخواد فروشش پایین تر نیاد وگر نه اگه تحقیق کنید از همون زمانی که گفتم تا این پرچمداراش فرقی نکرده بی چاره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH