دو جوان چینی کلیه خود را برای خرید آی‌فون 6s به فروش گذاشتند!

i-kidney_091114051315 [800x600]

براساس گزارش منتشر شده توسط روزنامه China Daily، دو دوست چینی به نام‌های وو و هوآنگ بسیار علاقه‌مندند تا به محض عرضه جهانی آی‌فون 6s آن را خریداری نمایند که البته ما با این قسمت داستان هیچ مشکلی نداریم. اما مشکل اینجاست که این دو مرد چینی در حال حاضر بودجه لازم برای خرید این تلفن هوشمند تازه وارد را ندارند. پس هوآنگ برای رفع این مشکل فکری به ذهنش رسید. آن‌ها تصمیم گرفتند تا هرکدام با فروش یکی از دو کلیه ناقابل خود پول لازم برای خرید آی‌فون‌های جدید را فراهم کنند! در واقع از نظر این دو مرد، انسان با یک کلیه هم می‌تواند به راحتی زندگی کند؛ ولی زندگی بدون آی‌فون 6s قطعا غیرممکن است!

بالاخره این دو جوان چینی بعد از جستجوهای فراوان در اینترنت یک دلال کلیه را پیدا کردند که اتفاقا بسیار هم از تصمیم آن‌ها استقبال می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد تا در اولین فرصت برای انجام آزمایش‌های قبل از عمل راهی بیمارستان شوند تا مشخص شود که آیا کلیه‌های آن‌ها لیاقت فدا شدن در راه خرید آی‌فون را دارند یا خیر! اما در چین یک قانون عجیب و غیرمنطقی وجود دارد که اجازه نمی‌دهد افراد اعضای بدن خود را برای خرید لوازم الکترونیکی بفروشند و کسی که دست به چنین کاری بزند باید انتظار مجازات‌های سختی را داشته باشد.

دو دوست چینی سرانجام برای انجام آزمایش‌های قبل از عمل راهی بیمارستان می‌شوند اما هرچه منتظر می‌مانند از دلال خبری نمی‌شود. وو حدس می‌زند که شاید برنامه‌ آن‌ها برای فروش کلیه‌شان لو رفته باشد و به هوآنگ اعلام می‌کند که دست از این کار بکشند. اما هوآنگ که تصمیم داشت هرطور شده است با فروش کلیه خود پول خرید آی‌فون را به دست آورد با این تصمیم دوست خود مخالفت می‌کند. دعوا بین این دو دوست تا جایی بالا می‌گیرد که سرانجام وو با مراجعه به اداره پلیس دوست خود را لو می‌دهد و بلافاصله نیروهای پلیس برای دستگیری هوآنگ اعزام می‌شوند اما او را پیدا نمی‌کنند. هوآنگ فرار را برقرار ترجیح داده بود اما به نظر ما که پلیس برای دستگیری او کار سختی را در پیش نخواهد داشت. کافی است فروشگاه‌های اپل را تحت نظر داشته باشند. بالاخره هوآنگ در آن حوالی پیدایش می‌شود!

اگر شما هم علاقه‌مند به خرید یک آی‌فون 6s یا آی‌فون 6s Plus هستید، بدانید که تنها نیستید و طبق اعلام اپل، این تلفن هوشمند در هفته اول آغاز فروش خود چیزی حدود 10 میلیون نسخه خواهد فروخت که رشد چشمگیری را نسبت به فروش مدل قبلی آی‌فون در مدت مشابه خواهد داشت. اما مطمئنا راه‌های بهتری هم برای آماده کردن مبلغ خرید این تلفن وجود دارد و نیازی نیست به اعضای بدن خودتان دست درازی کنید!

5 در مورد “دو جوان چینی کلیه خود را برای خرید آی‌فون 6s به فروش گذاشتند!”

  1. دورغی بیش نیست.بار ها از این اخبار شنیدیم.این ها فقط تبلیغاته وگرنه رسانه ای نمیشد.
    خدا میدونه چقد از اپل پول گرفتن که این قضیه مسخره رو را بندازن.

  2. خاک تو سرش چقدر خره بابا دو روز دیگه جدیدش میاد پولشو نداری این همه گوشی خوب با قیمت کمتر مثل گلکسی اس 6 تازه بهتر هم هست….. اصلا ما بگیم بهترین گوشی جهان
    دو روز دیگه جدیدش میاد اخه الاغ ارزش کله رو داره!!
    اگه وس فردا برای یکی از کلیه هات مشکل پیش بیاد چی کار میکنی
    خاک تو سرت هوانگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH