بوئینگ نسخه جدید و مرگ‌باری از جنگنده F-15 را معرفی کرد!

کمپانی بوئینگ اخیرا یک جنگنده جدید را به عنوان عقاب آمریکا معرفی کرده است که F-15 نامیده می‌شود و این محصول عملکرد خارق‌العاده‌ای دارد و توانسته 104 کشته و 0 تلفات داشته باشد و این رکورد تاکنون توسط هیچ یک از هواپیما‌های جنگنده ثبت نشده است.

F-15 Eagle C2040-(1)

نیروی هوایی آمریکا تصمیم دارد F-15 جدید را جایگزین F-22های خود بکند که در واقع یکی از رقیبان هواپیمای شکاری چینی J-20 بودند. این هواپیما می‌تواند هم به عنوان پرنده شکاری و هم عقاب آسمان (اصلاحات رایج در بین هواپیما‌ها) مورد استفاده قرار بگیرد. مرگباری این هواپیما را نیز پدرش، بوئینگ تایید می‌کند و نام کامل این هواپیما f-15 C2040 است.

F-15 Eagle C2040

F-15 قادر است تا 16 موشک با هدایت راداری را حمل کند که در نبرد‌ها بسیار آن را یاری خواهند کرد. این مقدار تقریبا دو برابر میزانی است که F-15Es می‌توانست با خود حمل کند و حدود 6 موشک بیشتر از Sukhoi Su-35 Super Flanker است.

از سایر قابلیت‌های این هواپیما می‌توان به Talon HATE اشاره کرد که امکان ارتباط داده‌ای بین F-15 و F-22 را میسر می‌کند. البته بوئینگ سناریویی در ذهنش دارد که Raptors نامیده می‌شود و از طریق آن F-15 را غیر قابل شناسایی می‌کند و می‌تواند بی سر و صدا در موقعیت حضور یابد و نبرد را خونین‌تر سازد!

این هواپیما در زمینه راداری و سیستم مادون قرمز نیز بهبود‌هایی داشته و عملکرد بهتری در زمینه جنگ الکترونیکی دارد. F-15 از یک مخزن سوخت متصل به بدنه تطبیقی بهره می‌برد که باعث می‌شود بتواند مسیر طولانی‌تری را سپری نماید.

عقاب 2040C یک نسخه به‌روز شده است که به عنوان F-15s شناخته و باعث می‌شود که F-15 یکی از مرگبارترین‌های آمریکا باشد.

4 در مورد “بوئینگ نسخه جدید و مرگ‌باری از جنگنده F-15 را معرفی کرد!”

  1. شدیدا برای فهمیدن جزئیات بیشتر از این فایتر مشتاقم
    میخوام ببینم چند مرده حلاجه و دربرابر اف35 چه حرفایی واسه گفتن داره

  2. f15 چهل ساله شده این یه آپدیت از این جنگنده است که جنگنده نسل 4/5 نه f22 که جنگنده نسل پنج آخه عقل سلیم چه جوری جنگنده ای که هنوز به طور کامل وارد خدمت نشده رو با یه آپدیت شده چهل ساله تعویض میکنه بعد نکته جالب این جنگنده مختص نیروی هوایی امریکاست و نمونه صادراتی نداره و j20 چینی اگر جنگنده خوبی بود چینی ها دنبال خرید sukhu35 نبودن

    1. به نظرتون آمریکا اتقد خره که یه هواپیمای بینظیرشو بندازه دور و یه هواپیمای بدتر جایگزین کنه؟؟؟
      چه جالب
      شرمنده استدلالتون خنده دار بو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH