راداری که گوشی شما را تبدیل به سرعت سنج می‌کند!

آیا می‌خواهید بدانید که بازیکنان حرفه‌ای بیس‌بال با چه سرعتی اقدام به پرتاپ توپ کرده و این بازی را انجام می‌دهند؟ آیا شده است که بخواهید این سرعت را با وسیله‌ای اندازه بگیرید؟

scoutee

البته در کشور ما که زمین بیس‌بال آن‌چنان دیده نمی‌شود ولی در آن‌سوی دنیا این بازی طرفداران بسیاری دارد. حال وسیله‌ای رادار مانند به همراه نرم افزار مخصوصش طراحی شده که با نصب بر روی اسمارت فون‌های اندرویدی و iOS، می‌تواند به راحتی سرعت پرتاب توپ بیس‌بال را برای ما نشان دهد.

b776d231e7419dfd5706f93cb5dc82d8_original

برای بهره گیری از این فناوری، ابتدا باید وسیله‌ای به نام اسکوتی را خریداری نمایید. سپس گوشی خود را در محل مناسبی ثابت کنید، البته جایی باشد که اگر دوست داشتید، بتوانید پشت گوشی خود بایستید. آنگاه می‌توانید ببینید که این بازی با چه سرعتی انجام می‌شود. شما می‌توانید به راحتی از صحنه مورد نظر فیلم بگیرید. البته اگر شانس با شما یار باشد و به هوای بارانی برخورد نکنید این قضیه بهتر نمایش داده می‌شود.

ccde0121705fff7f40bcdf38d5a30dbd_original

محل قرارگیری رادار مورد نظر شما هر کجا می‌تواند باشد، از دستان‌تان تا پشت گوشی و یا حتی قرار گرفتن بر روی زمین چمن! این محصول اولین رادار هوشمند تشخیص سرعت در جهان است.

0d8665e7a178d8a39237d118f37b04db_original

این وسیله از قیمت پایینی برخوردار نیست، اما اگر عضو کمپین کیک استارتر باشید، از تخفیف خوبی برخوردار می‌شوید و در صورت عضو بودن می‌توان آن را با بهای 130 تا 170 دلار خریداری کرد.

1 در مورد “راداری که گوشی شما را تبدیل به سرعت سنج می‌کند!”

  1. اصغر معصومی

    با سلام
    میخواستم در مورد سرعت سنج برا توپ بیسبال سوال کنم . اینکه قیمتش چنده و موجودی دارین یا نه .۰۹۱۷۷۷۵۲۰۹۱

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH