این سگ، یک کوادکوپتر به عنوان حیوان خانگی برای خود دارد!

انسان‌های بسیاری در سراسر جهان هستند که سگ و گربه و پرندگان را به عنوان حیوانات خانگی خود نگه می‌دارند و به آن‌ها وابسته هستند اما این که یک سگ ربات، برای خودش یک حیوان خانگی داشته‌ باشد واقعا نوبر است! کنترل یک ربات کوچک توسط رباتی دیگر، می‌تواند مقدمه‌ای باشد بر ایجاد روابط عاطفی و وابستگی بین ربات‌ها در آینده، درست همانند آن چیزی که در دنیای موجودات زنده جریان دارد.
یک کوادکوپتر، نمی‌تواند فواصل زیاد پیش روی خود را تحت نظر گرفته و به راحتی ببیند. اما کوادکوپتری که در تصویر زیر می‌بینید، با کمک سگ ربات، این کار را 10 برابر بهتر از سایر همتایانش انجام می‌دهد. به نظر می‌رسد که این پیشرفت، یکی از برنامه‌ها و اهدافی باشد که این ترکیب به دنبال آن است.
landscape-1442609963-takeoffدر مورد این دو ربات که در تصویر بالا می‌بینید، اطلاعات چندانی در دسترس نیست، اما احتمال داده می‌شود که این سگ ربات، متعلق به آزمایشگاه “سیستم‌های رباتیک خودمختار دارای پا” باشد. این آزمایشگاه، خود متعلق به موسسه تحقیقات و فناوری فدرال زوریخ سوییس است. این سگ ربات، دارای 4 پا است که هر کدام از آن‌ها می‌توانند به صورت مستقل از هم حرکت کنند و همین امر موجب شده که این ربات، دارای قدرت مانور بسیار بالایی برای انجام حرکات مختلف و شبه طبیعی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH