لو رفتن تصویری از اسمارت فون جدید ال‌جی همراه با دو صفحه نمایش!

به تازگی ال‌جی اسمارت فون جدیدی را برای تایید به سوی TENAA فرستاده است. این سازمان که تقریبا عملکردی معادل موسسه FCC اروپا را داشته و در چین واقع شده است، اسمارت فون‌ها را پیش از عرضه رسمی تایید می‌کند. این دستگاه که با نام فعلی LG V10 شناخته می‌شود، دارای یک صفحه نمایش ثانویه است که بر روی آن یک دوربین دوم نصب شده است. پیش از این تنها تصاویر مبهم از این محصول منتشر شده بود، اما حال می‌توانیم تصویر واضحی از V10 را ببینیم.

lg-v10-render-leaked-324x640

این تصویر توسط یکی از منابع معتبر و موثق منتشر شده است. حتما اکانت معروف و معتبر Evleaks@ را به خاطر دارید. با اعتمادی که به این منبع وجود دارد، می‌توان عرضه رسمی این گوشی را تقریبا قطعی دانست.

تاکنون بهره‌گیری از یک صفحه نمایش ثانویه بر روی اسمارت فون‌ها به یک اتفاق خیالی شبیه بود؛ اما حال باید منتظر نسل جدید اسمارت فون‌ها با صفحات نمایشی باشیم که با طیف گسترده‌ای از سنسورها و نرم افزارها بر روی خود عرضه می‌شوند. شاید این صفحه نمایش دوم برای نمایش دادن پیامک‌ها، اعلانات و اطلاعیه‌ها، ایمیل‌ها و … استفاده شود.

اطلاعات سخت افزاری V10 هنوز به طور کامل منتشر نشده است؛ اما شواهد نشان می‌دهد که این دستگاه همراه با پردازنده اسنپدراگون 808، یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت، حسگر اثر انگشت و یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح QHD عرضه می‌شود. ال‌جی که در تاریخ اول اکتبر برنامه‌ای را تدارک دیده است، شاید از آن مراسم برای رونمایی رسمی از این اسمارت فون خاص بهره گیرد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH