نکسوس 5X و نکسوس 6P در بنچمارک GeekBench دیده شدند!

66277b856125518045cdb7fdb92810ef4bcc0f3d

بعد از تمام آن شایعات در مورد سخت‌افزار و رندرها و تصاویر لو رفته؛ یک تست در بنچمارک آخرین چیزی بود که برای مطمئن شدن از وجود این دو تلفن هوشمند نیاز داشتیم. دو گوشی نکسوس 5X و نکسوس 6P که به‌ترتیب ساخت کمپانی‌های ال‌جی و هوآوی هستند؛ این‌بار در بنچمارک GeekBench دیده شدند.

اطلاعات جدید چندانی نمی‌توان از این نتایج به‌دست آورد و تا این‌جا همه چیز همان‌طور بوده که انتظارش را داشتیم و شایعاتش را شنیده بودیم. نکسوس 5X یک رم 2 گیگابایتی را از خود به نمایش گذاشته است که تاییدی است بر خبرهایی که در چند وقت اخیر در مورد آن به گوشمان رسیده بود. همچنین یک پردازنده 6 هسته‌ای ساخت کمپانی کوآلکام مدل اسنپدراگون 808 نیز روی آن قرار دارد و سرعتش روی 1.44 گیگاهرتز تنظیم شده که البته کمی کم‌تر از 1.8 گیگاهرتزی است که در شایعات شنیده بودیم؛ اما ممکن است این تست زمانی از تلفن گرفته شده باشد که هنوز سرعت پردازنده آن روی سرعتی بالاتر کلاک نشده باشد، پس هنوز جای امیدواری هست! در بخش پردازنده، نکسوس 5X امتیاز 1000 را برای عملکرد تک هسته‌ای و امتیاز 2919 را در عملکرد چند هسته‌ای به‌دست آورده است.

این نتایج را با نکسوس 6P ساخت هوآوی مقایسه کنید که نتایج آن چند روز پیش روی همین بنچمارک قرار گرفته بود. این تلفن هوشمند که 3 گیگابایت حافظه رم دارد و پردازنده آن از نوع اسنپدراگون 810 است؛ آن‌قدر قوی بود تا بتواند امتیاز 1310 را در بخش تک هسته‌ای و امتیاز 4431 را برای عملکرد چند هسته‌ای ثبت کند.

شاید روی کاغذ به نظر برسد نکسوس 5X از سخت‌افزاری ضعیف بهره می‌برد اما به خاطر داشته باشید که اسنپدراگون 808 پردازنده بسیار قدرتمندی است. در واقع آن‌قدر قدرتمند بود که ال‌جی آن را بر روی پرچمدار امسال خود یعنی G4 به خدمت گرفت و تجربه‌ای روان و لذت‌بخش را برای کاربرانش ایجاد کرد. البته باید توجه داشت که قرار است روی این تلفن از نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید استفاده شود که همین موضوع می‌تواند به عملکرد بهتر و روان‌تر نکسوس 5X کمک بسیار کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH