شارپ از سه‌ اسمارت فون فو‌ق‌العاده قدرتمند رونمایی کرد

sharp_aquos_zeta_sh01h_1

شاید کمپانی شارپ را بیشتر به‌عنوان تولیدکننده لوازم‌خانگی و یا صفحه‌نمایش بشناسیم، اما این‌کمپانی در زمینه تلفن‌همراه نیز تولیدات خوبی داشته است. شارپ به‌تازگی از سه تلفن‌همراه رونمایی کرد، این گوشی‌ها به سفارش کمپانی Docomo که اپراتوری ژاپنی است، ساخته شده‌ و به صورت اختصاصی در ژاپن عرضه می‌شوند. این سه‌تلفن‌همراه به نام‌های AQUOS Zeta، AQUOS Compact و Disney DM-01H هستند که ظاهری خاص و متمایز را دارند، طراحی این تلفن‌ها به‌گونه‌ای است که در قسمت‌های جانبی و بالا بدون‌حاشیه هستند، اما دربخش پایینی شاهد حاشیه نسبتا بزرگی هستیم که نام اپراتور ژاپنی Docomo بر آن نقش بسته‌ است. گفتنی است هرسه تلفن‌همراه مجهز به پردازنده اسنپدراگون 808 بافرکانس‌کاری 1.8گیگاهرتز هستند.

sharp_aquos_zeta_sh01h_6

AQUOS Zeta دارای صفحه‌نمایش 5.3 اینچی با وضوح‌تصویر FHD است که مجهز به‌فناوری S-PureLED است که می‌تواند تصاویری روشن‌تر را به نمایش بگذارد و کنتراست بهتری را نیز داراست، علاوه براین نرخ تازه‌سازی صفحه‌نمایش به‌گونه‌ای است که بین 1 تا 120 هرتز متغیر است که باعث کاهش چشمگیر مصرف باتری می‌شود.

دوربین‌ اصلی زتا 13.1 مگاپیکسلی است که گشادگی دیافراگم آن f/1.9 است و مجهز به فوکوس‌خودکار phase-detection است. گفتنی است این تلفن‌همراه قادر به ضبط‌ تصاویر به‌صورت آهسته با وضوح HD و نرخ 120 فریم‌ بر ثانیه است، هم‌چنین با وضوح 480p شما قادر به فیلم‌برداری با سرعت 210 فریم‌ بر ثانیه هستید.

sharp_aquos_zeta_sh01h_2

دوربین جلو این تلفن‌همراه 8 مگاپیکسلی و مجهز به لنز wide-angle است. این تلفن‌همراه 3 گیگابایت رم دارد و حافظه‌داخلی آن 32 گیگابایتی است. بدنه زتا فلزی بوده و وظیفه محافظت از صفحه‌نمایش را شیشه گوریلا‌ گلس 4 برعهده دارد. این مدل توانسته تاییدیه IP55/58 را کسب کند که نشان‌دهنده مقاومت این گوشی در برابر آب و گرد‌ و‌ غبار است. هم‌چنین زتا مجهز به سنسور اثر‌انگشت است. ابعاد این گوشی 139 × 47 × 7.9 میلی‌متر و وزن آن 151گرم است.  باتری این گوشی غیرقابل تعویض بوده و 3100 میلی‌آمپر ظرفیت دارد. این گوشی با اندروید 5.1.1 است که تغییراتی را نیز در رابط‌ کاربری شاهد هستیم. این تلفن‌همراه در رنگ‌های آبی، سیاه و سفید و صورتی در ماه نوامبر به‌بازار عرضه می‌شود.

sharp_aquos_zeta_sh01h_3

AQUOS Compact نام‌ نسخه کوچکتر زتا است که این‌بار به‌ صفحه‌ نمایشی 4.7 اینچی مجهز است، اما رزولوشن همان FHD است، دوربین اصلی همان سنسور 13.1 مگاپیکسلی موجود در زتا است اما دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بوده که از زتا ضعیف‌تر است. ابعاد این تلفن‌همراه 126 در 66 در 8.9 میلی‌متر و وزن آن 120 گرم است. این مدل نیز توانسته تاییدیه IP55/58 را دریافت‌ کرده که نشان‌دهنده مقاومت این تلفن‌همراه در برابر آب و گرد و غبار است. 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه‌داخلی از دیگر مشخصات این تلفن‌همراه است. AQUOS Compact در ماه نوامبر و در رنگ‌های خاکستری، زرد، آبی، سیاه و سفید عرضه می‌شود. سومین تلفن‌همراه معرفی‌شده توسط شارپ Disney DM-01H است که سخت‌افزار آن مشابه نسخه کامپکت است با این تفاوت که این گوشی بیشتر مناسب کودکان بوده و رنگ‌بندی و علائم دیزنی درآن دیده می‌شود.

sharp_disney_mobile_dm01h_1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH