هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی یک فرد برای دسترسی به اینترنت!

INTERNETشاید ساختن یک خانه رویایی برای هرکسی یک نقطه بسیار ویژه در زندگی محسوب شود ولی اگر دوست دارید تا این کار را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا امکان اتصال به اینترنت در منطقه‌ای که زمین خود را خواهید خرید، بررسی کنید. دلیل این پیشنهاد این است که فردی در آمریکا مجبور شد هزینه 117 هزار دلاری برای اینترنت خانگی خود اختصاص بدهد تا سایر همسایه‌های او نیز از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند.

ماجرا از این قرار است که فردی به نام کول مارشال (Cole Marshall) پس از مدت‌ها موفق شده بود تا هزینه‌های لازم برای ساخت یک خانه رویایی را مهیا کند. او برای انجام این کار زمینی در بیرون شهر خریداری کرده و آماده ساخت خانه خود شده بود. او در طول فرایند ساخت خانه خود با مسئولان مخابرات منطقه صحبت‌های اولیه‌ای را انجام داده بود. این افراد به مارشال اعلام کرده بودند که در منطقه‌ای که او در حال ساخت خانه است، دست‌یابی به اینترنت پرسرعت ممکن خواهد بود.

با این وجود هنگامی که فرایند ساخت خانه او به پایان رسید و مارشال برای دریافت اتصال اینترنتی خود به مراجع مربوطه مراجعه کرد، با امری شوکه کننده روبرو شد. او تنها اجازه داشت تا اینترنتی با سرعت 3 مگابیت بر ثانیه برای دانلود و 1 مگابیت بر ثانیه برای آپلود را دریافت کند.

وی که با این مشکل روبرو شده بود تصمیم گرفت تا شرایطی ایجاد کند که اینترنت پرسرعت برای همسایگان او نیز مهیا شود و به همین دلیل نیز از سال 2013 تا به امروز میزان 117 هزار دلار برای زیرساخت‌های اینترنتی در این منطقه خرج کرده است. به این ترتیب این فرد علاوه بر ساخت خانه رویایی خود، رویای دستیابی به اینترنت پرسرعت را برای اهالی منطقه نیز محقق کرده است.

5 در مورد “هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی یک فرد برای دسترسی به اینترنت!”

  1. مگه سه مگابایت بر ثانیه پر سرعت محسوب نمیشه 😐
    پ این شرکتا اینترنت ایران چی میگن 128 هم پرسرعته؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH