اطلاعاتی تازه در رابطه با اسمارت فون اندرویدی بلک‌بری

کمپانی بلک‌بری، شرایط خاص خود را دارد و با اوج گرفتن رقبایش کم کم باید فکری به حال خود کند و الا ممکن است به همین زودی‌ها شرایطی شبیه به نوکیا، سی، سونی و … پیدا کند. این تولید کننده بزرگ، با این که در حوزه‌های دیگری به جز اسمارت فون نیز فعالیت می‌کند، تصمیم گرفته است با تغییر رویه‌ای مجددا وارد بازار شده و همانند دهه گذشته که یکی از رقبای آیفون بود، هوادارانش را خوشحال کند.

blackberry-priv-4k

بلک‌بری از اکوسیستم خاص خود بهره می‌برد؛ اما هواداران اندروید از او خواسته‌اند تا نیم نگاهی هم به آن‌ها بی‌اندازد و اسمارت فونی اندرویدی را راهی بازار کند. حال به نظر می‌رسد که بلک‌بری به این خواسته پاسخ داده و به زودی یک اسمارت فون اندرویدی قدرتمند را تولید می‌کند. هرچند هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از آن به دست نیامده است.

این اسمارت فون با نام Black Berry Priv عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد که در حد پرچم‌داران اندرویدی حال حاضر بازار نیز بتواند نقش خود را ایفا کند. تنها تصویری که از این اسمارت فون منتشر شده است نشان می‌دهد که این کمپانی از یک پردازنده 64 بیتی برای آن بهره برده است. تحلیلگران احتمال می‌دهند که بلک‌بری چیپست 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808 را برای Priv انتخاب کرده‌ است.

همچنین بلک‌بری عنوان داشته است که از یک دوربین 18 مگاپیکسلی قدرتمند همراه با توانایی ضبط فیلم‌های 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات Priv، می‌توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی همراه با دو قسمت منحنی اشاره کرد که پیش از این در محصولات سامسونگ دیده‌ایم.

همچنین به نظر می‌رسد که بلک‌بری یک کیبورد حساس QWERTY را نیز زیر صفحه نمایش قرار دهد! بلک‌بری عنوان کرده است که این اسمارت فون از قوانین و میراث اصلی آن‌ها ارث برده و دنباله رو سایر محصولات است. همچنین قرار است Priv یکی از ایمن‌ترین تولیدات این کمپانی باشد.

باید کمی منتظر ماند و نتیجه را دید. آیا بلک‌بری ورودی موفق به دنیای اسمارت فون‌های اندرویدی خواهد داشت؟

1 در مورد “اطلاعاتی تازه در رابطه با اسمارت فون اندرویدی بلک‌بری”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH