تصاویر جدید از اچ‌تی‌سی وان A9 نشان از یک تغییر طراحی می‌دهد!

اچ‌تی‌سی در نظر دارد تا در اواخر ماه جاری، اسمارت‌فون جدیدی را وارد دنیای موبایل‌ها کند. این مراسم که احتمالا در تاریخ 20 اکتبر برگزار خواهد شد، شاید اسمارت‌فونی از سری One باشد. دستگاه One A9 به بیان این شرکت یک گوشی بالاتر از سطح میان رده خواهد بود و برخی آن را یک Supermid می‌دانند.

CQ9FuHEW8AAfmhv-01

A9 با توجه به میان رده بودنش، در قسمت پردازنده میزبان یکی از محصولات کوالکام است. شایعات حاکی از آن است که اسنپدراگون 617 همراه با 2 گیگابایت رم سخت افزار اصلی این اسمارت فون را تشکیل می‌دهند. وجود یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح 1080p نیز نشان می‌دهد که در این حوزه A9 کاستی خاصی ندارد.

اچ‌تی‌سی که پیش از این اسمارت فون جدیدش را Hero می‌نامید، در نظر داشت تا آن را با ویژگی‌های خاصی روانه بازار کند و این نام را برازنده آن سازد. البته این محصول به عنوان یک میان رده قدرتمند، قطعا ارزش خرید بالاتری نسبت به یک پرچم‌دار خواهد داشت.

اکانت توییتر Onleaks@ که هر از گاهی با سرک کشیدن به پست‌های مختلف، تصاویر بکری را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد، این بار می‌گوید که A9 توسط اپراتور AT&T عرضه می‌شود و بدنه آن از آلومینیوم است. این محصول از خطوط آنتن پلاستیکی در پشت خود بهره خواهد برد اما طراحی‌اش به هیچ وجه شبیه به پرچم‌دار قدیمی این کمپانی یعنی M7 نخواهد بود. شاید فناوری بهره گرفته در این اسمارت فون چیزی شبیه به نسل‌های بعدی سری M و البته محصولات اپل باشد.

به نظر می‌رسد که A9 با پشتیبانی از یک سیم کارت وارد بازار شده و البته توانایی افزایش حافظه داخلی با بهره‌گیری از رم میکرو اس دی را نیز داشته باشد. طبق معمول سوراخ اسپیکرهای دوگانه استریو A9 در بالا و پایین خود نمایی می‌کند و این بار هم باید منتظر یک صدای فوق العاده با بهره گیری از سیستم BoomSound باشیم.

پایین صفحه نمایش کلیدی فیزیکی دیده می‌شود که به احتمال زیاد محل قرار گیری حسگر اثر انگشت است. این کلید شباهت زیادی به طراحی اسمارت فون‌های سامسونگ دارد. اخبار واصله حاکی از آن است که اچ‌تی‌سی برای تقویت بلندگوهای به کار گرفته شده، از آمپلی‌فایرهای قدرتمندی برای این کار بهره گرفته است که در کنار فناوری BoomSound می‌تواند تجربه جدیدی را برای کاربران رقم بزند. این دستگاه همراه با یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 4 اولتراپیکسلی در جلو وارد بازار خواهد شد. باتری A9 تنها 2150 ملی آمپر ظرفیت دارد که بسیار کم به نظر می‌رسد.

شاید استراتژی اچ‌تی‌سی در عرضه A9 رقابت با آی‌فون باشد. البته این کمپانی تایوانی باید بداند که بسیاری از کاربران برای خرید آی‌فون فقط به لوگوی پشت آن توجه کرده و اصلا کاری ندارند که این دستگاه با چه قابلیت‌هایی عرضه شده است. اچ‌تی‌سی قول داده که این دستگاه را در 6 رنگ جذاب به بازار عرضه کند.

htc-one-a9-1 htc-one-a9-2 htc-one-a9-3

3 در مورد “تصاویر جدید از اچ‌تی‌سی وان A9 نشان از یک تغییر طراحی می‌دهد!”

  1. اچ تی سی رو همین حاشیه های زیاد بالا و پایینش ورشکست کرد(غیر از اون بحثی که میگفتن تو بعضی مدلا داغ میکرد)

  2. چه فایده میان رده هست باز خم
    تازه حاشیه پایینشم زیاده دوربینم که….
    خالاصه خیلی حال نمیده اچ تی سی از ام 9 به بعد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH