به‌زودی اجرای نرم افزارهای ویندوز بر روی گجت‌های اندرویدی ممکن می‌شود

اگر همیشه به دنبال راهی بوده‌اید که نرم افزارهای ویندوز را روی اسمارت فون اندرویدی خود اجرا کنید، ممکن است به زودی این توانایی را پیدا کنید. CodeWeavers هم اکنون در حال کار بر روی نرم افزاری است که به کاربران اجازه می‌دهد نرم افزارهای ویندوز را روی تبلت‌های خود اجرا کنند. متاسفانه باید بگوییم که شما قادر نخواهید بود که نرم افزارهای مورد نیاز خود را بر روی دستگاه‌هایی که از پردازنده‌های X86 بهره می‌برند، اجرا کنید. تبلت‌هایی نظیر Nokia N1 جز این دسته محصولات هستند.

projectastoria

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، این نرم افزار برای اندروید شبیه سازی شده است، این بدان معنی است که عملکرد این برنامه ممکن است خیلی مناسب و سریع نباشد. هنوز تاریخ دقیق عرضه این نرم افزار توسط کمپانی تهیه کننده‌اش اعلام نشده است. اگرچه CodeWeavers در نظر دارد تا نسخه پیش نمایش این برنامه را در آینده‌ای نزدیک برای همگان عرضه کند؛ اکثر کاربران اندروید امیدوارند که این نرم افزار را به صورت رایگان در اختیار داشته باشند.

شایان ذکر است که این نرم افزار تنها قادر به اجرای برنامه‌های Win32 یا همان ویندوز کلاسیک است. باید پذیرفت که اجرای نرم افزارهای ویندوزی روی اندروید بسیار جالب خواهد بود و هر کسی دوست دارد تا آن‌را ببیند. با توجه به این موضوع، اکثر تبلت‌های اندرویدی بازار می‌توانند این برنامه‌های سبک را اجرا کنند.

نظر شما چیست؟! آیا دوست دارید تا برنامه‌های قدیمی ویندوز را بر روی تبلت اندرویدی خود ببینید؟

 

2 در مورد “به‌زودی اجرای نرم افزارهای ویندوز بر روی گجت‌های اندرویدی ممکن می‌شود”

  1. یعنی چی دقیقا؟ مثلا اسنپدراگون 801 نمی تونه؟ و این که یعنی برنامه های ویندوز ده رو نمیشه اجرا کرد؟ win32 چیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH