رونمایی رسمی از هواوی میت اس (Mate S) در ایران!

huawei seminar 4

عصر روز گذشته در مراسمی که به میزبانی پردیس ملت تهران برگزار شد، کمپانی هواوی ورود جدیدترین پرچم‌دار خود از سری Mate با نام Mate S را جشن گرفت. در ابتدای این مراسم، لن یون، مدیرعامل هواوی ایران از موفقیت‌های این کمپانی در بازارهای جهانی سخن گفت و عنوان داشت که هوآوی قصد دارد تا در ایران تبدیل به برترین فروشنده اسمارت‌فون شود. وی معتقد بود که بر اساس آمارها، هوآوی هم اکنون پرفروش‌ترین برند اسمارت‌فون در ایران به شمار می‌رود.

huawei seminar 7

لن یون از استراتژی‌های خاص هوآوی در ایران سخن گفت و افزود: هوآوی استراتژی‌های گسترده‌ای در ایران دارد که سه مورد از آن‌ها مهم‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. تبدیل شدن به بهترین برند ایران، فروش آنلاین و ویژه برای جوانان و نهایتا راه اندازی سیستم Persian Cloud. به گفته وی ایران دارای یکی از جوان‌ترین کشورهای جهان است و به همین دلیل، بازار مناسبی در اختیار کمپانی‌های مختلف قرار دارد تا از آن بهترین استفاده را ببرند.

پس از صحبت‌های وی، رضا آقایی نیا، مدیر بخش موبایل هوآوی، به طور رسمی از محصولات جدید این کمپانی در ایران رونمایی کرد و گفت: فبلت Mate S سومین تولید این سری محبوب است که با تفاوت‌های اساسی نسبت به Mate 7 وارد بازار می‌شود. این اسمارت‌فون دارای 4 ویژگی خاص است که طراحی، دوربین، کارکرد و امکانات هوشمند جدید از مهم‌ترین آن‌هاست.

huawei seminar 8

در قسمت طراحی، این بار هوآوی سایز Mate را نسبت به مدل قبل کاهش داده و سعی کرده است تا آن را برای استفاده کمی راحت‌تر کند. میت اس از حالت ارگونومیک‌تری برخوردار بوده و در آن با بهره‌گیری از منحنی‌های خاصی در پشت و زیر گوشی، سعی شده تا حمل و نقل و در دست گرفتنش بسیار راحت‌تر باشد.

کم‌تر شدن حاشیه اطراف نمایشگر، باریک شدن گوشی در کنار باتری قوی‌تر و نهایتا عرضه در رنگ‌های خاص، از ویژگی‌های مهم میت اس است.

آقایی نیا با تاکید بر وضوح و کیفیت نمایشگر عنوان داشت که Mate S با بهره‌گیری از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی Super AMOLED با وضوح Full HD و چگالی پیکسلی 401 در هر اینچ، از قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

دیگر ویژگی مهم این فبلت سیستم تاچ آن است که هوآوی بر روی آن تاکید بسیار زیادی دارد. این گوشی با شعار Power Of Touch عرضه شده که خود نشانگر این تاکید است. حسگر اثر انگشت به کار گرفته شده بر روی این پرچم‌دار جدید، نسبت به مدل قبل از لحاظ حساسیت و عملکرد حدود 100 درصد افزایش داشته است و هم اکنون از این لحاظ بهترین نمونه موجود در بازار به شمار می‌رود.

در قسمت دوربین، میت اس از یک نمونه 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد که با توجه به ویژگی‌های خاصش می‌تواند از سری قبل بسیار بهتر عمل کند. این دوربین با توانایی تشخیص 4 رنگ خیلی بهتر از قبل به ثبت تصاویر کمک می‌کند. بهبود سیستم OIS، استفاده از روکش یاقوت کبود بر روی لنز دوربین که از ایجاد هرگونه خط و خش بر روی گوشی جلوگیری می‌کند و مهم‌تر از همه افزودن تنظیماتی خاصی که این دوربین را در حالت دستی به یک DSLR قدرتمند تبدیل می‌کند؛ حاکی از آن است که تعریف این کمپانی از دوربین Mate S بی دلیل نیست.

این دوربین می‌تواند تصاویر شما را از همان ابتدا به صورت سیاه و سفید نیز ثبت کند که خود امکان جالبی به شمار می‌رود.

اما این بار دوربین سلفی این پرچم‌دار نیز کمی تغییر داشته است. یک نمونه 8 مگاپیکسلی با بهره‌گیری از فلش LED به شما کمک می‌کند تا در گرفتن سلفی در محیط‌های تاریک هیچ مشکلی نداشته باشید.

huawei seminar 9

آقایی نیا در ادامه مراسم به برخی از ویژگی‌های نرم افزاری این اسمارت فون نیز اشاره داشت و عنوان کرد که برخی از آن‌ها برای اولین بار وارد گوشی‌های هوشمند شده است.

استفاده از 3 میکروفن بر روی این محصول و توانایی تنظیم آن‌ها در هنگام استفاده و قطع و وصل کردن، یکی از ویژگی‌های این گوشی است که آن را برای کسانی‌که نیاز به ضبط حرفه‌ای صدا دارند و یا در کار خبرنگاری هستند، مناسب می‌سازد.

از ویژگی‌های نرم افزاری به کار گرفته شده بر روی این محصول می‌توان به قابلیت Knuckle 2.0 اشاره کرد که تقریبا مشابه عملکردی است که پیش از این نیز در برخی اسمارت فون‌های بازار دیده بودیم، البته با کارکردهای پیشرفته‌تر!

در این سیستم کاربر با لمس صفحه با پشت انگشت دست، شبیه به در زدن، عملکردهای متفاوتی را در گوشی می‌تواند انجام دهد. ثبت اسکرین شات، کراپ کردن به صورت دلخواه، رسم حروف اول نرم‌افزارهای دلخواه بر روی صفحه نمایش و اجرای آن‌ها؛ مثلا رسم حرف C و سپس اجرای برنامه دوربین یا Camera!

صفحه نمایش این دستگاه، از قابلیت ضد رطوبت بهره می‌برد که باعث می‌شود با خیال راحت از این محصول بهره برداری شده و نگرانی از این بابت وجود نداشته باشید. همچنین Mate S از دو اسپیکر استریو بهره می‌برد که صدای خارق العاده‌ای را به شما تحویل خواهد داد.

Mate S که از بدنه‌ای تمام فلزی ساخته شده، در رنگ‌های صورتی، شامپاین، طلایی و نقره‌ای وارد بازار می‌شود.

در ادامه با پخش کلیپی، آقایی نیا از سیستم جدید این کمپانی با نام فورس تاچ نیز رونمایی کرد. وی معتقد بود که هوآوی برای اولین بار در دنیا این فناوری را تولید کرده است و به زودی نسخه ویژه‌ای از Mate S همراه با این قابلیت ویژه و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز رونمایی خواهد شد. البته گوشی‌های نخست که وارد بازار کشورمان می‌شود، از فناوری فورس تاچ پشتیبانی نمی‌کنند.

این قابلیت به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی وزن یک جسم ساده را حساب کرده و یا با فشار آرام صفحه نمایش، فیلم در حال اجرا را زوم کرده و از آن عکس بگیرید! همان‌طور که گفته شد، این قابلیت تنها در نسخه‌های ویژه عرضه می‌شود.

پس از معرفی گوشی میت اس، آقایی نیا از ساعت هوشمند هوآوی رونمایی کرد. این ساعت با صفحه نمایش گرد خود، دارای قطر بسیار مناسبی بوده و مملو از امکانات است. نشان دادن اعلانات تماس، پیامک‌ها، ایمیل، تقویم و… از ساده‌ترین امکانات این دستگاه است. در کنار این قابلیت‌ها، ساعت هوشمند هوآوی، از یک سنسور ضربان قلب بهره می‌برد که با حضور آن در کنار نرم‌افزارهای مرتبط با سلامتی کاربر، اطلاعات مهمی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

huawei seminar 10

این ساعت دارای 40 نوع صفحه مختلف است که آن را برای بهره‌گیری هر فردی مناسب و راحت می‌سازد. همچنین استفاده از بندهای چرمی، استیل، اسپرت و … نیز خرید این محصول را راحت‌تر می‌کند.

در انتها نیز اشاره کوتاهی به اسمارت فون G8 شده و در کنار آن از تبلت‌های M2 و X2 رونمایی شد.

در پایان مراسم، هوآوی با دعوت از تیم ملی فوتسال بانوان، با اهدای هدایایی از آن‌ها تقدیر و تشکر کرد. همچنین گروه هنری دامور نیز به اجرای موسیقی زنده با روش خاص خودش پرداخت. در ادامه، تصاویری از این سمینار و بخش‌های مختلف آن را نیز مشاهده می‌کنید.

huawei seminar 11 huawei seminar 12 huawei seminar 3 huawei seminar 5 huawei seminar 6 huawei seminar 2 huawei seminar 1

8 در مورد “رونمایی رسمی از هواوی میت اس (Mate S) در ایران!”

  1. اقای گلکار هواوی جی8 تا کی وارد ایران میشود؟بعد قیمتش تو ایران چنده؟ایا از وزن این گوشی خبری دارید؟چون بعضی سایت ها زدن 167 گرم بعضی ها زدن 175 گرم.لطفا به سوالم سریع پاسخ دهید .قصد خرید جی8 را دارم چون جی7 قدیمی شده و دیگر ارزش خرید ندارد.عجله زیادی هم دارم.با تشکر فراوان.خسته نباشید.

    1. پیمان گل‌کار

      بهتره برای خریدن این گوشی عجله نکنید، در ظاهر محصول خوبی هست اما تا زمانی که دارای ثبات قیمت بشه کمی زمان میبره

  2. دمتون گرم که تلاش میکنید در راستای فناوری.از همه مهمتر برند خوب هوآوی.بزودی همه متوجه خواهیم شد که هوآوی بسیار بسیار هم بهتر شده و هم ارزونه و بصرفه.

    1. قطعا روز های خوشش رو فقط ما ها میدیدیم
      روز های بسیار بهتری انشا الله در انتظار این کمپانیه 🙂

  3. سلام بر تمام ای تی رسانی ها.ناز به توضیح نسیت.همه کامل متن را خونده اند.من خودم سامسونگی هستم ولی انصااااااااااافا اگه این گوشی باین نقاط بسیار مممممممممممممثبت اگه با قیمت 1700 تا 1800 وارد بازار شه از خیلی گوشی ها زد5 های جدید سامسونگ های جدید ال جی های جدید اچ تی سی های جدید و …جدید ارزش خریدش میره بالا تر. من خودم سامسونگ یا سونی خیلی دوست دارم که این نظر را میدم.اس5 زد3 گوشی های هستن که دوستشان دارم ولی پولم به میان رده است.اصلا اقای بهمنی خود شما به نظرم پاسخی دهید.گفتم انصافا.من خودم یک پسر 14 ساله هستم. نه ادم بزرگ.همیمان انشا الله سالم و سلامت باشیم همیشه.

    1. حق با شماست آقای عزیز
      بنده خودم حما میت اس و نکسوس 6پی و تبلت ایکس 2 و ان 2 رو میخرم تبلت ام 2 و میت اس رو برای پدرم نکسوی و ایکس 2 رو برای خودم هواوی واچ هم که فکر کنم یکی از شبک ترین ساعت های هوشمنده برای ورودش لحظه شماری میکردم اونو هم براب خودم هم پدرم میخرم
      خلاصه یک خرجی افتادم ولی میارزه
      چون که فقط گوشی هام رو سریع آپدیت میکنم وتبلت و ساعت رو نه
      اما کفم با این مراسم برید
      دم هواوی گرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH