تیزر رسمی کنفرانس ZTE منتشر شد: منتظر نوبیا X8 باشید!

zte-x8-3

در ماه May تصاویری منتشرشد که یک تلفن‌همراه بدون حاشیه از سری نوبیا ZTE را نشان می‌داد، البته اطلاعاتی از باتری این دستگاه منتشرشد که ظرفیت آن‌را 5120mAh بیان می‌کرد، هم‌چنین پیش‌بینی می‌شود که این تلفن‌همراه 5 یا 6 اینچی QHD باشد. امروز تصاویر بیشتری از این تلفن‌همراه منتشرشد که این تلفن‌همراه زیبا را در رنگی طلایی به‌نمایش گذاشته است.

zte x8 -1 zte x8 -2

تصاویر نشان می‌دهند این گوشی در سمت راست دارای دکمه‌هایی لمسی برای ولوم و یک کلید هوم بزرگ است که به‌احتمال بسیار زیاد مجهز به سنسور اثرانگشت نیز هست، همچنین نوبیا X8 دارای 4گیگابایت رم خواهد بود.

zte octobr

علاوه‌ بر این تیزری از کنفرانس ماه اکتبر ZTE در شبکه اجتماعی Weibo منتشرشده است. این کنفرانس قرار است در 15 اکتبر برگزار شود از آنجا که نام این کنفرانس X Time گذاشته شده احتمال معرفی نوبیا X8 در طی آن بسیار قوی است. هم‌چنین در عکس منتشرشده از تیزر این کنفرانس می‌توان عدد 3 را دید که به‌شکلی طراحی شده تا عدد 8 را تداعی کند.نوبیا

 

4 در مورد “تیزر رسمی کنفرانس ZTE منتشر شد: منتظر نوبیا X8 باشید!”

  1. سلام و خسته نباشید یه سوال از آقای گلکار،چرا بررسی نوت 5 رو نمیذارید؟؟یا شایدم گذاشتیدو من ندیدم

    1. پیمان گل‌کار

      متاسفانه شرکت تبلیغاتی سامسونگ در ایران، این گوشی را ارسال نکردند و زمانی که این شرکت ارزشی برای رسانه و خواننده‌هاش قائل نباشه، ما هم با به ناچار نمی‌توانیم بررسی را انجام بدیم.

      1. پس یعنی سایت هایی متل دیجیاتو که نوت5 را بررسی کردند برایشان گوشی را ارسال کردند؟خب چرا برای شما ارسال نمیکنند؟اعتراض کنید.خسته نباشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH