تبلیغ جدید مایکروسافت، قابلیت Continuum را توصیف می‌کند

microsoft-continuum-600x337

قابلیت Continuum، یکی از جدیدترین ابداعات مایکروسافت برای تجربه ویندوز 10 برروی گوشی‌های هوشمند است؛ با استفاده از این قابلیت، هنگامی‌که یک گوشی‌هوشمند  به یک نمایشگر جانبی متصل شود، امکان دسترسی به رابط کاربری دسکتاپ ویندوز 10 را برای کاربران فراهم خواهد کرد. به‌تازگی نیز، تبلیغ جدیدی از مایکروسافت منتشر شده است که به‌توصیف این قابلیت می‌پردازد.

تنها با پرداخت 99 دلار، می‌‌توانید از داک جدید مایکروسافت که برای لومیا 950 و لومیا 950XL ارایه شده است، برای تبدیل گوشی‌هوشمند خود به‌ یک رایانه‌ خانگی استفاده نمایید. این ویژگی که Continuum نامیده می‌شود، در تبلیغ جدید مایکروسافت توصیف شده است. این آگهی، قابلیت Continuum را شرح داده و نحوه چگونگی کار با آن را توضیخ می‌دهد:

با اتصال گوشی‌هوشمند به یک نمایشگر جانبی از طریق مایکروسافت Display Dock، شما می‌توانید از برنامه‌های گوشی‌هوشمند خود به‌ شیوه‌ای مشابه با کامپیوتر استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید با اتصال یک ماوس و صفحه‌کلید جانبی، تجربه مشابه‌ای از کار با یک رایانه‌خانگی به‌دست آورید. البته ممکن است با توجه به عمومی‌بودن بستر برنامه‌ها در سیستم‌عامل ویندوز، تنها اندازه رابط‌کاربری برنامه‌ها برای نمایش در صفحه‌نمایش جانبی، تغییر نماید!

این تبلیغ فاش شده، بیانگر این واقعیت است که هنگام استفاده از قابلیت Continuum، هم‌چنان می‌توانید از گوشی‌هوشمند خود استفاده نموده و حتی تماس، دریافت کنید.

برای نسل جدیدی از کاربران گوشی‌های‌هوشمند، قابلیت Continuum نه‌تنها ویندوز 10 موبایل را از نسخه “رایانه‌خانگی” آن متفاوت نشان نمی‌دهد، بلکه یک قابلیت کلیدی را نیز ارایه خواهد کرد؛ دست کاربر را برای استفاده از گوشی‌هوشمند و انجام کارهای خلاقانه با دستگاه خود، باز خواهد گذاشت. باید دید در آینده، قابلیت‌های خلاقانه و یکپارچه‌سازی‌های صورت‌گرفته در تمامی نسخه‌های ویندوز 10 باعث رشد اکوسیستم “ویندوز” می‌شود یا خیر!

 

 

 

 

2 در مورد “تبلیغ جدید مایکروسافت، قابلیت Continuum را توصیف می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH