تولید کنندگان چینی این بار ظرفیت باتری را هدف گرفته‌اند!

ظرفیت باتری و شارژدهی مناسب یکی از بزرگترین مشکلات کاربران گوشی‌های هوشمند است. به همین دلیل مدتی است تولید کنندگان چینی دست به تولید گوشی‌هایی با طرفیت باتری بسیار بالا زده‌اند.

درماه گذشته خبری منتشر شد که شرکت چینی Doogee در حال تولید یک گوشی به نام T6 و با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که در ماه نوامبر معرفی خواهد شد. امروز این شرکت رسما این خبر را تایید کرد و همچنین عنوان نمود ظرفیت باتری T6 برابر ۶۲۵۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. به نظر می‌رسد شرکت‌های چینی این روز‌ها به فکر جلب توجه کاربران به سمت خود با استفاده از باتری‌های قدرتمند هستند، پیش از این هم لنوو در نمایشگاه IFA در شهریور امسال از یک گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر رونمایی کرد و شرکت Oukitel در حال ثبت سفارش برای گوشی K6000 خود است که از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

20151006110625nqd1lbs

طبق ادعای سازنده باتری T6 با هر بار شارژ تا ۱۰۱ ساعت دوام می‌آورد. با وجود باتری قدرتمند ۶۲۵۰ میلی آمپری، ضخامت این گوشی ۹.۹ میلی متر است. Doogee از سایر مشخصات این گوشی اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نداده و ما بر اساس شایعات قبلی احتمال می‌دهیم شاهد وجود چیپ MT6735 ساخت مدیاتک، پردازنده گرافیکی Mali-T720 MP2، دو گیگابایت رم، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین جلو ۲ مگاپیکسل و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی باشیم.

این گوشی از فناوری شارژ سریع بهره می‌برد و می‌توان از آن به عنوان یک شارژر (پاور بانک) نیز برای سایر دستگاه‌ها استفاده کرد. هنوز چند روز تا معرفی این گوشی مانده و برای مشخصات دقیق و کامل این تلفن باید تا آن زمان منتظر بمانیم.

1 در مورد “تولید کنندگان چینی این بار ظرفیت باتری را هدف گرفته‌اند!”

  1. اینکارشون باعث میشه که برندهای معتبر و معروف هم برای رقابت ظرفیت باتری رو بالا ببرن که خیلی خوبه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH