پرچم‌دار اندرویدی بلک‌بری Priv با قیمت 750 دلار عرضه خواهد شد!

blackberry-Prive

ماه گذشته، بلک‌بری رسما تایید کرد که به‌زودی یک گوشی پرچم‌دار با سیستم‌عامل اندروید گوگل عرضه خواهد کرد. البته این گوشی به قدرت‌مندی محصولات بالارده هم‌قیمت خود نخواهد بود چرا که مشخص شده است بلک‌بری Priv برخلاف پرچم‌داران رقبا که از پردازنده 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 810 استفاده می‌کنند، به تراشه 6 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 مجهز شده است.

طبق گزارشی که در سایت Android Central منتشر شده، یک لیست کامل از مشخصات‌فنی بلک‌بری Priv در صفحه رسمی این کمپانی قرار گرفته است.  این لیست، مشخصات کلیدی بلک‌بری Priv را نظیر یک نمایشگر 5.4 اینچی Quad HD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، 3 گیگابایت رم، دوربین عقب 18 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم‌های 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و یک باتری 3410 میلی‌آمپری تایید می‌کند. البته قابلیتی که بلک‌بری Priv را از رقبا متمایز می‌کند، صفحه‌کلید QWERTY آن است!

هنوز دو سوال کلیدی ذهن بسیاری از طرفداران بلک‌بری را به‌خود مشغول نگه‌داشته است؛ بلک‌بری Priv در چه‌زمانی و با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟ با توجه به لیست ارایه شده در سایت رسمی بلک‌بری، نسخه Unlock این مدل با قیمت 750 دلار و بدون قرارداد در آمریکا به‌فروش خواهد رسید. هم‌چنین، بلک‌بری Priv قرار است با قیمت 949 دلار کانادا در سرزمین مادری یعنی کانادا عرضه شود. متاسفانه، صفحه پیش‌خرید بلک‌بری Priv به‌طور ناگهانی حذف شده است ولی انتظار می‌رود بلک‌بری، 23 اکتبر (1 آبان‌ماه) پیش‌فروش این گوشی را مجددا آغاز نماید. لازم به‌ذکر است که بلک‌بری Priv، در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان‌ماه) عرضه خواهد شد. درباره مشخصات این پرچم‌دار چه‌نظری دارید؟

1 در مورد “پرچم‌دار اندرویدی بلک‌بری Priv با قیمت 750 دلار عرضه خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH