تماشا کنید: یک روز با ال‌جی V10 و رابط کاربری +LG UX 4.0

امروز کمپانی ال‌جی یک تیزر تبلیغاتی برای اسمارت فون جدید خود با نام ال‌جی V10 منتشر کرد که در آن نشان می‌دهد این گوشی به خوبی با رابط کاربری جدید ال‌جی با نام +LG UX 4.0 کار می‌کند و چند نفر هم در شهر نیویورک از آن لذت می‌برند.

LG-V10-Manual-Video-Mode

در جریان این تیزر تبلیغاتی، یکی از این افراد سر وقت و در ساعت ۷ صبح از خواب بیدار می‌شود و در خیابان‌های شهر دوچرخه سواری می‌کند. وی گوشی را به دوچرخه متصل می‌کند و البته در طول این حرکات نیز OIS باعث می‌شود که ویدیو نرم و بدون لرزش ثبت شود. برای فیلم برداری از یک نوازنده خیابانی نیز این فرد قادر است تا از طریق سه میکروفونی که بر روی دستگاه قرار گرفته‌، صدای بسیار بهتری ثبت کند.

در یک دفتر اداری هم یک خانم با ال‌جی V10 خود کارهایش را انجام می‌دهد و البته قابلیت مالتی تسکینگ نیز وی را در این زمینه یاری می‌کند. برای یک استراحت کوتاه در طول کار نیز وی از طریق داک 32 بیت Hi-Fi به موسیقی گوش می‌دهد.

در داستان آخر از این ویدیو نیز گوشی ال‌جی V10 از دست یک خانم جوان به زمین می‌افتد اما نیازی نیست که نگران باشد، زیرا فریم فلزی این گوشی و ساختار آن از نوع MIL-STD-810G است و همین موضوع باعث می‌شود که در برابر ضربات مقاومت بسیار خوبی داشته باشد. در انتها نیز یک ویدیو با قابلیت چندگانه ضبط می‌شود که با کمک این ویژگی کاربران قادر هستند تا از طریق هر سه دوربین موجود بر روی گوشی عکاسی کنند.(دو دوربین در بخش جلویی دستگاه قرار گرفته است)

در ادامه می‌توانید این تیزر تبلیغاتی جالب را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH