معرفی رسمی هوآوی G7 Plus: محصولی ارزان و قدرتمند

محصولات میان رده به سرعت در حال گسترش در بازار هستند و برندی همچون هوآوی سعی می‌کند تا میان رده‌هایش نیز قدرتمند باشند. سری G این کمپانی برای هواداران این برند شناخته شده است و حال با معرفی G7 Plus این سری تکمیل شده است.

huawei-g7-plus-840x554

این اسمارت فون جدید شباهت زیادی به G8 دارد که پیش از این در نمایشگاه IFA 2015 با هدف ارایه یک تجربه خوب با محصولی میان رده و البته قیمتی مناسب معرفی شد. مدل G7 Plus نسبت به نسخه پیشین یعنی G7 خود با بروزرسانی‌هایی مناسبی عرضه شده است. ویترین این دستگاه یک نمایشگر 5.5 اینچی از نوع IPS و با وضوح Full HD است. این محصول از پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 615 بهره برده است و در کنارش از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز استفاده میکند.

دوربین اصلی این اسمارت فون 13 مگاپیکسل قدرت داشته و همراه با فلاش دوگانه LED عرضه شده است. در قاب پشتی G7 Plus یک حسگر اثر انگشت نیز دیده می‌شود. دوربین دوم یا سلفی این محصول، 5 مگاپیکسلی بوده که با فناوری نرم افزاری Beauty  هوآوی سلفی‌های لذت بخشی برای کاربر ثبت می‌کند.

همانند دیگر دستگاه‌های هوآوی، این محصول نیز از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و می‌تواند در شبکه 4G نیز به کاربران خدمت رسانی کند. امکاناتی نظیر وای فای، GPS و بلوتوث از دیگر مشخصات این محصول است. جی 7 پلاس همراه با اندروید 5.1 عرضه شده و از رابط کاربر جذاب اموشن 3.1 نیز بهره مند است.

بر اساس اعلام رسمی وب‌سایت هوآوی این اسمارت فون در چین و تایلند و با قیمت حدودی 330 دلار عرضه می‌شود. هنوز معلوم نیست که این اسمارت فون قدرتمند چه زمانی وارد دیگر کشورها خواهد شد.

با این شرایط این بار جی 7 پلاس اسمارت فونی میان رده نبوده و می‌تواند با قیمت مناسبش با پرچم‌داران روز بازار رقابتی تنگاتنگ داشته باشد.

1 در مورد “معرفی رسمی هوآوی G7 Plus: محصولی ارزان و قدرتمند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH