مسابقات فوتسال جام انفورماتیک تهران به پایان رسید

final94_2

روز جمعه و در سالن فوتسال دانشگاه شهید بهشتی تهران، مسابقات جام انفورماتیک که به میزبانی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران برگزار شد، به پایان رسید و تیم آریا همراه رسانه توانست به مقام نخست این رقابت‌ها دست یابد.

در مسابقات این روز که با حضور تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی و نیمه نهایی، روسای سابق و فعلی هیات مدیره سازمان، مدیران شرکت‌های عضو سازمان و اعضای صنف در سالن تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، از تیم‌ها و بازیکنان برگزیده، هیات برگزاری، نظارت و داوران و تیم منتخب خبرنگاران این رقابت‌ها تقدیر به عمل آمد.
در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها که  میان دو تیم فوتسال اتیک پارس و سفیر آبی آرام برگزار شد، تیم سفیر آبی آرام موفق شد با نتیجه  سه بر یک مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کند و به این ترتیب تیم اتیک پارس در رده چهارم این مسابقات قرار گرفت.
در مرحله فینال رقابت‌ها که دو تیم مادیران و آریا همراه سامانه به مصاف یکدیگر رفتند، تیم آریا همراه سامانه موفق شد با نتیجه دو بر یک، مقام قهرمانی یازدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک را کسب کند و تیم مادیران در مرتبه نائب قهرمانی قرار بگیرد.
در این مراسم علاوه بر برگزاری بازی‌های نیمه نهایی و نهایی، دو تیم فوتسال پیشکسوتان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات با یکدیگر به رقابتی دوستانه پرداختند.

final94_17در پایان این مراسم، علاوه برارائه کاپ‌های قهرمانی به چهار تیم برتر این رقابت‌ها، با حضور روسا و پیشکسوتان صنف همچون باقر بحری، نائب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، اصغر رضانژاد، دبیر سازمان، آزاد معروفی، عضو هیات مدیره و خزانه دار سازمان، سهیل مظلوم، نائب رئیس دوره اول سازمان، مهدی حیدری، عضو سابق هیات مدیره سازمان، احسان مهاجر مدیرعامل شرکت آلیاسیس ارتباط به عنوان حامی انحصاری این دوره از رقابت‌ها، از 30 تیم حاضر در مسابقات، هیات برگزاری و نظارت برمسابقات، هیات داوران، برترین مربی، برترین سرپرست تیم، بهترین تیم و بازیکن اخلاق، برترین تماشاچیان، بهترین دروازه بان، آقای گل، برترین مشارکت کنندگان صنفی  و تیم خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.
هیات برگزاری و نظارت بر این دوره از رقابت ها، متشکل از اصغر رضانژاد، شهرام زند وکیلی، حسین تبریزی، فرامرز شمس، کامبیز مهاجر، علیرضا حلاجی، داریوش بهزادی و سعدی رحیمی بود.
هیات داوران این رقابت‌ها را بهبود کاویانی، علی کشانی، مهدی فراهانی و علی برقندان را تشکیل می داد.
براساس کسب امتیازات و آراء هیات نظارت بر این دوره رقابت ها، مهدی مولایی از تیم پایتخت به عنوان بهترین دروازه‌بان،  محمد تکلو از تیم اتیک پارس به عنوان آقای گل، تماشاچیان تیم چارگون به عنوان بهترین تماشاگران، علیرضا حلاجی از تیم شاتل به عنوان بهترین سرپرست، بهبود عباسی از سفیر آبی آرام به عنوان بهترین مربی، مریم عبادی از تیم اتیک پارس به عنوان بهترین تماشاچی، دو تیم امن‌افزار گستر شریف و فناپ به عنوان برترین مشارکت کنندگان صنفی، مهدی کریمی از تیم مجتمع کامپیوتری پایتخت به عنوان بازیکن اخلاق و جواد نصیری از تیم آریا همراه سامانه به عنوان بهترین بازیکن  و تیم مهندسی سیستم یاس ارغوانی، به عنوان تیم اخلاق یازدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.
همچنین از شرکت آلیاسیس ارتباط به عنوان حامی انحصاری این دوره از رقابت‌ها و سایت خیریه مهربانه به دلیل حضور فعال در مسابقات تقدیر به عمل آمد.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران یازدهمین دوره فوتسال جام انفورماتیک را با هدف گسترش فرهنگ ورزش و تقویت روحیه همکاری و همدلی در اعضای خانواده صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات از روز جمعه مورخ 27شهریورماه 94 آغاز و با برگزاری مسابقات در روزهای پایانی هر هفته، نهایتًا در روز جمعه 15آبان ماه جاری خاتمه خواهد یافت.
در این دوره از مسابقات 30 تیم از بزرگترین شرکت‌ها و فروشگاه‌های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران حضور یافتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH