اینستاگرام هرگونه استفاده تبلیغاتی از 3D Touch را تکذیب کرد

instagramامروز خبری منتشر شد که بیان می‌کرد اینستاگرام سرویسی را راه‌اندازی کرده است تا به‌وسیله آن به شیوه‌ای منحصر به فرد از لمس سه‌بعدی آی‌فون برای تبلیغات استفاده کند، در این شیوه سیستم لمس با اپل‌پی ادغام شده است و کاربران می‌توانند خریدهای خود را بدون نیاز به ترک اینستاگرام انجام دهند، هم‌چنین با فشار بیشتر روی کالاها می‌توان انواع مختلف آن کالا را مشاهده کرد.
لمس سه‌بعدی ویژگی است که اپل اولین بار آن را در دو پرچمدار جدیدش یعنی آی‌فون 6s و آی‌فون‌ 6s Plus قرار داد، در لمس سه‌بعدی تلفن‌همراه بین یک لمس ساده و یک لمس با فشار بیشتر می‌تواند عملکرد متفاوتی را به نمایش بگذارد. توسعه‌دهندگان به وسیله این قابلیت می‌توانند ویژگی‌های مختلفی را به برنامه‌های خود بیاورند که تبلیغات اینستاگرام یکی از این نوع برنامه‌ها محسوب می‌شود.
این شایعه با این‌که گمان می‌رفت واقعیت داشته باشد به‌سرعت توسط اینستاگرام تکذیب شد، اینستاگرام در صفحه فیس‌بوک خود استفاده از سیستم لمس سه‌بعدی برای تبلیغات را تکذیب و اعلام کرد برای خریدهای موبایلی شیوه‌ای جدید را در نظر دارد. سخنگوی این شبکه اجتماعی بیان کرد: تجارت تلفن‌همراه قطعا فضایی است که ما به دنبال آن هستیم. اما تاکنون آزمایش خاصی را انجام نداده‌ایم.
هر چند اینستاگرام خود را آماده ورود به بخش تجارت آنلاین نمی‌بیند، اما کارشناسان معتقدند این شبکه پتانسیل این موضوع را دارد. اینستاگرام در طی یک‌سال توانسته دو میلیارد درآمد را نصیب فیس‌بوک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH