نتایج تست باتری گوشی ال‌‌جی V10 منتشر شد!

lg v10 batteryگوشی هوشمند ال جی V10 از نظر بیشتر کاربران یک دستگاه بسیار خوب ارزیابی شده است، اما در عین حال، دو نقطه ضعف مشخص دارد؛ یکی چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ که بهترین پردازنده گرافیکی را برای بازی‌های سه‌بعدی به همراه ندارد و دیگری ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپری باتری، که برای یک گوشی با این حجم و وزن، مناسب به نظر نمی‌رسد. در واقع، گوشی ال‌جی G2 که در سال ۲۰۱۳ توسط همین کمپانی ارایه شد، با وجود اندازه و وزن کمتر به یک باتری با همین ظرفیت مجهز بود، در حالی که از یک صفحه نمایش بزرگ ۵.۷ اینچی با رزولوشن بالا هم استفاده نمی‌کرد؛ اما از سوی دیگر، ال‌جی این بار از صفحه نمایش AMOLED بهره برده و با یک راه حل مهندسی توانسته است صفحه نمایش ثانویه این گوشی را با مصرف انرژی کم به صورت دایمی روشن نگاه دارد.
وب‌سایت gsmarena بر روی باتری این گوشی تست‌هایی انجام داده است که با توجه به آن، درمقایسه دو حالت روشن و خاموش بودن صفحه نمایش ثانویه، روشن بودن آن باعث ۷۰ درصد مصرف انرژی بیشتر می‌شود، با این حال در کل، اثر آن چندان زیاد نیست؛ چون روشن بودن دایمی صفحه نمایش ثانویه زمان استندبای گوشی را فقط به میزان ۱۰ ساعت کاهش می‌دهد که در نتیجه با استفاده معمولی، این گوشی می‌تواند با یک بار شارژ، دو روز کاربر را همراهی نماید و برای افزایش این زمان می‌توان طوری تنظیم کرد که صفحه نمایش ثانویه فقط به همراه صفحه اصلی روشن شود.

lg v10 battery 1 زمان مکالمه ۱۷ ساعتی برای این گوشی کمی ناامید کننده است، این زمان برای گوشی G flex 2 از همین کمپانی، یک ساعت بیشتر و در مورد سامسونگ گلکسی +S6 edge دو برابر است؛ با این که هر سه گوشی ظرفیت باتری یکسان دارند.

lg v10 talktime طول عمر باتری این گوشی در حالت مرور اینترنت به ۸.۵ ساعت می‌رسد که یک عدد متوسط به حساب می‌آید و از ال‌ جی G flex 2 بیشتر اما از سامسونگ گلکسی +S6 edge ( با تکنولوژی متفاوتی از AMOLED) دو ساعت کمتر است.

lg v10 web زمان ۷.۵ ساعت برای پخش ویدیو هم واقعا ناامید کننده است واین گوشی را در زمره مدل‌های قدیمی قرار می‌دهد که برای پخش ویدیو بهینه نشده‌اند و ظاهرا پخش ویدیو نقطه قوت ال ‌جی نیست؛ چون امتیاز پرچم‌دار امسال این کمپانی (ال جی G4) در این بخش، حتی کمی پایین‌تر بود!

lg v10 videoplayback به یاد داشته باشید که نوار تنظیم نور صفحه نمایش ال‌‌جی V10 به صورت کاملا خطی عمل نمی‌کند؛ میزان نور صفحه نزدیک به انتهای نوار در سمت راست به حداکثر ۴۵۰ نیت می‌رسد، در حالی که تا نیمه آن (وضعیتی که در حین این تست‌ها قرار داشت) حتی به یک چهارم نور حداکثر هم نرسیده است؛ بنا براین برای رسیدن به اعدادی که در این آزمون مشاهده کردید، میزان نور را هم در نظر داشته باشید.

3 در مورد “نتایج تست باتری گوشی ال‌‌جی V10 منتشر شد!”

  1. به عنوان یکی از طرفداران ال جی دوست دارم بدونم چرا ازصفحه ال ای دی استفاده نمیکنه که دوام باتری بهتر شه!!! ولی این گوشی سریعترین زمان شارژ رو داره که میتونه این نقص رو جبران کنه. گوشی فوق العاده ای هست،امیدوارم هر چه سریعتر بیاد بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH