از سال آینده ساعت هوشمند Gear S2 از iOS پشتیبانی می‌کند

 

Samsung Gear S2

همان‌طور که می دانید ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 با این‌که از سیستم‌عامل تایزن استفاده می کند، به‌خوبی از تمامی دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند و حتی لزومی ندارد که شما از محصولات سامسونگ اسفاده کنید. این ویژگی خوبی است؛ بنابراین سامسونگ علاقه‌مند است این قابلیت را گسترش دهد و پشتیبانی از دستگاه‌های iOS را نیز به این ساعت هوشمند بیفزاید.

مدتی پیش سامسونگ بیان کرده بود که از ماه سپتامبر قابلیت پشتیبانی از دستگاه‌های iOS را به این ساعت هوشمند اضافه می‌کند، اما این اتفاق رخ نداد، بنابراین در آینده‌ای نزدیک می‌توان شاهد افزوده شدن این ویژگی به Gear S2 باشیم.

با افزوده‌شدن این قابلیت کاربران Gear S2 می‌توانند ساعت خود را به دستگاه‌های ساخته اپل متصل کنند و با نصب یک برنامه روی دیوایس iOS خود کنترل ساعت هوشمند را به‌دست بگیرند و تنظیمات دلخواه را اجرا کنند، گفته می‌شود تمامی امکاناتی که این ساعت در اختیار کاربران اندرویدی می‌گذارد برای iOS نیز در دسترس قرار می‌گیرد، اما هنوز برای استفاده از سیستم پرداخت سامسونگ نیاز به یک تلفن‌همراه سامسونگی دارید. این خبر هنوز مورد تایید و یا تکذیب سامسونگ قرار نگرفته است بنابراین وقوع آن اماکن‌پذیر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH