پلیس خودروی بدون راننده گوگل را متوقف کرد!

Google-Car-police-970-80

حتما با پروژه گوگل برای خودروی بدون راننده‌اش آشنا هستید که در تلاش است تا با آزمون‌های گوناگون، آن را آماده رانندگی در جاده‌ها کند. حال گزارش شده که روز گذشته، یک افسر پلیس در آمریکا این خودرو را متوقف کرده است. دلیل این امر، سرعت پایین این ماشین در حرکت بوده و زمانی که وی قصد داشته دلیل این امر را از راننده بپرسد، با یک صندلی خالی روبه‌رو شده است!

البته شخصی که در صندلی کناری نشسته بود، دلیل اصلی را برای وی توضیح داده و عنوان کرده است که خودروی بدون راننده گوگل، به سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است و بدین خاطر قادر نبوده که از این سریع‌تر برود.

عکس فوق توسط یکی از کاربران فیس بوک با نام Zandr Milewski گرفته شده است و وی ادعا کرده که با شخصی که در صندلی کنار ماشین بوده است، صحبت کرده و وی این موضوع را برای وی شرح داده است.

گوگل در ارتباط با این موضوع می‌گوید: مردم زیادی همچون این افسر پلیس، هنگام مشاهده خودروی بدون راننده جلوی ما را می‌گیرند و دوست دارند تا در ارتباط با این ماشین، اطلاعات بیشتری را به‌دست بیاورند. بعد از طی کردن بیش از ۱.۹۰۰.۰۰۰ کیلومتر با این خودرو که تقریبا به اندازه ۹۰ سال رانندگی یک انسان است، ما تا به حال یک‌بار نیز جریمه نشده‌ایم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH