ال‌جی G5 بدنه‌ای فلزی و یکپارچه خواهد داشت

در حال حاضر، در برهه‌ای از زمان هستیم که شایعات مرتبط با پرچم‌داران جدید کمپانی بزرگ، آرام آرام مطرح می‌شوند. شایعاتی که گاه به سرعت تبدیل به واقعیت می‌شوند و از همان ابتدا باید روی محکم ودن آن‌ها اصرار بورزیم.

lg-g4-g3-stacked-hero-(deleted-ce782ce80bb5001c3de9647d2401fe18)

به طور مثال گلکسی اس 7 سامسونگ چند وقتی است که روی بورس شایعات است و اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر شده است؛ حال زمان آن رسیده است که به سراغ پرچم‌دار رقیب و هم‌وطن این محصول یعنی ال‌جی G5 برویم. شایعات مطرح شده در مورد این اسمارت فون حاکی از آن است که G5 دارای بدنه‌ای یکپارچه و فلزی است که باعث می‌شود این محصول دارای ظاهر بسیار زیبایی شده و فصل جدیدی را در پرچم‌داران سری G این کمپانی آغاز کند.

شاید این تغییر را بتوان یکی از مهم‌ترین تصمیمات ال‌جی برای پرچم‌دار جدیدش تلقی کرد، موضوعی که مدت‌هاست هواداران ال‌جی انتظار آن را می‌کشند. هنوز به طور کامل مشخص نیست که ال‌جی برای تولید G5 و بدنه فلزی آن از چه نوع موادی بهره خواهد برد و البته ظاهر آن را به دلیل این استفاده چه گونه تغییر خواهد داد.

در زمان فعلی هنوز اطلاعات زیادی در خصوص G5 ال‌جی وجود ندارد، معمولا این کمپانی قبل از معرفی رسمی پرچم‌دارانش اطلاعات زیادی از آن را به رسانه‌ها نمی‌دهد. پس طبیعی است که تا چند ماه مانده به این رویداد اطلاعات زیادی از این محصول در دسترس نباشد.

قطعا از این به بعد در مورد این پرچم‌دار کره‌ای بیشتر خواهیم شنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH