نامبروان X2i یک اسمارت فون هشت ضلعی و ضد ضربه!

no1 X2i 8

اسمارت‌فون‌های ضد ضربه و مقاوم که امکانات بالایی هم داشته باشند، در بازار زیاد یافت نمی‌شوند و به طور معمول منحصر به چند برند خاص هستند. شرکت چینی نامبروان، یکی از همین سازندگان است که چندین گوشی مقاوم در این بخش ساخته که نسبت به امکانات، دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

این محصولات دارای ظاهر خاص و متمایز نسبت به سایر گوشی‌های بازار هستند و NO.1 X2i‌ که جدیدترین کالا در این رده است، بدین خاطر با سایر اسمارت‌فون‌ها متفاوت به نظر می‌رسد. این گوشی دارای یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح اچ‌دی بوده و سایز ۱۶۶.۳×۸۵×۱۴.۷ میلی‌متری دارد و وزنش در حدود ۲۳۰ گرم است که شاید زیاد به نظر برسد اما برای این رده از محصولات، چندان هم زیاد نیست.

no1 X2i 1

این گوشی که در سری محصولات Rugged به معنی مقاوم این کمپانی قرار می‌گیرد، مجهز به لایسنس IP68 بوده و به همین خاطر در برابر آب و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد. ضمن اینکه در برابر فشار و خط و خش نیز توان ایستادگی خوبی را نشان می‌دهد.

no1 X2i 2

X2i در زیر آب دوام مناسبی دارد و تنها بایستی دقت داشته باشید که تمام درپوش‌های آن را به هنگام استفاده در محیط‌های خیس بسته نگاه دارید.

no1 X2i 3

این گوشی دارای ۲ گیگابایت رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که برای یک گوشی میان رده، مناسب بوده و کمک می‌کند تا برنامه‌های زیادی را بتوانید بر روی آن نصب کنید.

no1 X2i 4

از مشخصات سخت‌افزاری محصول نامبروان بایستی به پردازنده ۶۴ بیتی مدیاتک با ۴ هسته و فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز اشاره کرد که به همراه اندروید نسخه ۵.۱ عرضه شده و توانایی اجرای اکثر برنامه‌های روز را به خوبی داراست.

no1 X2i 5

بر روی این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو تعبیه شده است و تصاویر مناسبی را به همین خاطر برای کاربرش شکار می‌کند.

no1 X2i 6

از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد که سبب می‌شود تا ساعاتی طولانی به مکالمه و کار کردن با آن بپردازید.

no1 X2i 7

نامبروان X2i که توانایی فعالیت در شبکه 4G را نیز دارد، در بازارهای جهانی در حدود ۲۰۰ دلار قیمت دارد و شما می‌توانید از طریق فروشگاه‌های آنلاین آن را خریداری نمایید.

1 در مورد “نامبروان X2i یک اسمارت فون هشت ضلعی و ضد ضربه!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH