با پپسی فون P1 آشنا شوید؛ اسمارت فونی تمام فلزی و مجهز به سنسور اثر انگشت!

gsmarena_0002

پپسی رژیمی، پپسی Max و پپسی Phone P1. یکی از این سه مورد ذکر شده با بقیه تفاوت اساسی دارد! گویا شایعات درست بوده‌اند و بالاخره کمپانی بزرگ تولیدکننده نوشابه تصمیم گرفته تا بازار تلفن‌های هوشمند را نیز مزه‌مزه کند! تلفنی که در ادامه با آن آشنا خواهید شد یک مدل میان‌رده است که لوگوی کمپانی مشهور پپسی را بر روی خود دارد.

این تلفن هوشمند توسط کمپانی شنژن (Shenzhen) تولید شده است. بدنه‌ای از جنس آلومینیم یونیده شده دارد و نمایشگر 5.5 اینچی آن کیفیت فول‌اچ‌دی را پیش چشم کاربر می‌گذارد. پردازنده هشت هسته‌ای مدل MT6592 ساخت کمپانی مدیاتک وظیفه پردازشی را در پپسی فون P1 بر عهده دارد. همچنین اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی را بر روی خود اجرا می‌کند.

 

gsmarena_0003

این گوشی دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و همچنین دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو است. همچنین ویژگی جدیدی که به‌تازگی بسیار پرطرفدار شده است یعنی حسگر اثر انگشت نیز فراموش نشده و در زیر دوربین اصلی می‌توانیم آن را ببینیم. باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر نیز وظیفه تامین انرژی این مجموعه را بر عهده دارد.

پپسی فون P1 یک تلفن دو سیم‌کارته است که از ارتباط نسل چهارم نیز پشتیبانی می‌کند. درگاه دوم سیم‌کارت را می‌توان به عنوان ورودی کارت حافظه مورد استفاده قرار داد.

این تلفن هوشمند از همین حالا در وب‌سایت JD.COM با قیمت 110 دلار قابل خریداری است که البته 1000 نفر اول می‌توانند با تخفیف بیشتری آن را سفارش دهند.

4 در مورد “با پپسی فون P1 آشنا شوید؛ اسمارت فونی تمام فلزی و مجهز به سنسور اثر انگشت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH