اوپو برای چهارمین ماه متوالی، مقام دومین سازنده موبایل در چین را کسب کرد

oppo r7s

شرکت چینی OPPO برای چهارمین ماه متوالی توانست تا مقام دوم در بازار اسمارت‌فون چین را کسب کند که این امر نشان از توانایی این سازنده در جذب رضایت هم‌وطنان خویش در بزرگ‌ترین مارکت دنیا را دارد.

طبق گزارشی که از Sino-MR، یکی از منابع اصلی در گزارش بازار چین منتشر شده است، اوپو توانسته با کسب ۱۱.۲ درصد از سهم فروش گوشی‌ها در بازار چین، پس از اپل قرار گرفته و در واقع تبدیل به برند نخست بومی این کشور شود. پس از این شرکت، کمپانی Vivo با ۱۰.۵ و هواوی با ۷.۲ درصد قرار گرفته‌اند.

market_share_oct

اوپو این موفقیت خودش را مدیون سری R7 است که در حال حاضر شامل ۴ گوشی با اندازه‌های مختلف می‌شود. این اسمارت‌فون‌های باریک و فلزی شامل R7 ،R7 Plus ،R7 lite و R7s هستند که این محصول آخری، به تازگی و در نمایشگاه جیتکس دبی با رم ۴ گیگابایتی معرفی شد و گزارش اختصاصی آن را نیز در آی‌تی‌رسان خواندید.

این کمپانی مطرح که حال تلاش دارد تا در سایر نقاط دنیا نیز محصولاتش را عرضه کند، به احتمال فراوان و در ابتدای سال آینده میلادی، در ایران نیز حضور خواهد یافت و شما می‌توانید با اسمارت‌فون‌های آن از نزدیک کار کرده و دلیل موفقیتش در بازار چین را از نزدیک مشاهده کنید.

4 در مورد “اوپو برای چهارمین ماه متوالی، مقام دومین سازنده موبایل در چین را کسب کرد”

  1. سامسونگو
    هانر به تنهایی و بدون هواوی داره بهش میرسه
    خیلی عجیبه که کمپانی به این عضمت اینچنین بخواطر سیاست های گذشتش و نداشنت نو آوری و قیمت نسبتا گرون علیرغم محصولات بسیار خوبش داره ضرر میده!!

  2. ممنون آقای گلکار
    برام جالبه با این که برند هانر در اختیار هواوی هست فروش این محصولات رو جدا حساب کرده
    اگه جمع بزنن میشه 12.4 در صد پس هواوی دومین پر فروشه که اختلاف بسیار کمی هم با آیفون داره
    ماشاءالله

  3. در این رده بندی برند هانر که زیر مجموعه هوآوی است جدا حساب شده.اگه سهم هوآوی با هانر را جمع کنید در حقیقت برند اول چینی هوآویه نه اپو.

  4. برام جالبه چطوری این اپو تونسته انقدر پیشرفت کنه و خیلی دوست دارم گوشیاش رو از نزدیک ببینم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH