گوشی‌های 4.7 اینچی محبوب‌ترین گوشی‌های بازار هستند

iphone-h1

اگر شما به تسلط اپل بر دنیای اسمارت‌فون‌ها شک دارید، گزارش منتشر شده توسط DeviceAtlas را حتما بخوانید زیرا نظر شما را تغییر خواهد داد. این گزارش بخش‌های مختلفی را در رابطه با اسمارت‌فون‌ها بررسی کرده است که سایز صفحه‌نمایش محبوب کاربران یکی از جالب‌ترین بخش‌های این گزارش است.

DeviceAtlas با استفاده از داده‌های ترافیک وب که بخش‌هایی شامل سایز صفحه‌نمایش، رزولوشن، مرورگر و سیستم‌عامل را در بر می‌گیرد، اقدام به انتشار این گزارش کرده‌است. طبق این گزارش با این‌که گوشی‌هایی با سایز 5 اینچ به بالا در حال جذب تعداد بیشتری کاربر هستند، هنوز هم گوشی‌های با سایز 4.7 اینچ محبوب‌ترین اسمارت‌فون‌های بازار را تشکیل می‌دهند، البته این قضیه یک دلیل عمده دارد: عرضه آیفون 6 و آیفون 6S !

رزولوشن محبوب کاربران نیز 750 در 1334 پیکسل اعلام شده‌است که مختص دو اسمارت‌فون اپل یعنی آیفون 6 و آیفون 6S است; در رتبه بعدی گوشی‌های با رزولوشن 1080 در 1920 و سایز 5 اینچ قرار دارند. در رابطه با نمایشگرهای QHD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل آمارها نشان می‌دهد در ایالات متحده 10 درصد اسمارت‌فون‌ها به این رزولوشن مجهز هستند در حالی‌که این مقدار در هند 12 درصد اعلام شده‌است. فبلت‌ها (سایز 5.2 اینچ به بالا) نیز در ایالات متحده محبوب‌تر از سایر نقاط دنیا هستند.

Screen-size

Screen-size-2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH