با سیستم امنیتی جدید بدون استفاده از دوربین‌، منزل خود را ببینید!

xandem-living-room

در حال حاضر اگر بخواهید یک سیستم امنیتی در منزل خود نصب کنید، انتخاب‌های زیادی پیش رو ندارید. سیستم‌های رایج، قیمت نسبتا زیادی دارند و در این سیستم‌ها دوربین‌های امنیتی به صورت ثابت در جای خود نصب شده و قابل دید هستند، بنابراین احتمال خطر نفوذ به آن‌ها (هرچند کم)، همیشه وجود دارد.

Xandem راه بهتری راپیشنهاد می‌کند؛ یک سیستم امنیتی تشخیص حرکت، با استفاده از نقطه‌ها وشبکه توری بی‌سیم، که حضور مزاحمان را به شما اطلاع می‌دهد؛ فقط کافی است که این شبکه روشن شود، باقی کار را فرکانس‌های رادیویی انجام می‌دهند، آن‌ها مراقب همه چیز هستند و شما می‌توانید از راه دور سیستم را کنترل کنید. در این سیستم اگر همه چیز به درستی کار کند، نسبت به سیستم‌های رایج پوشش بیشتری انجام می‌شود و احتمال مثبت کاذب هم خیلی کم است. هنگامی که بیرون از خانه مشغول به انجام کارتان یا سرگرم گشت و گذار در اینترنت هستید، اگر سارقی وارد منزل شما شد، یا حتی اگر یکی از افراد خانواده زودتر از وقت معمول به خانه برگشت، به شما اطلاع داده می‌شود.

Xandem فعلا ارزان نیست و برای داشتن یک سیستم با ۱۰ و ۱۵ نقطه باید به ترتیب ۴۷۵ و ۵۷۵ دلار هزینه کنید! البته خریداران اولیه این سیستم یک سرویس فضای ابری رایگان هم دریافت می کنند و حتی کسانی که دیرتر اقدام به خرید می‌کنند هم برای سال اول ۱۲۰ دلار تخفیف هزینه اشتراک دارند. اگر هنوز تردید دارید که  این سیستم امنیتی برای شما مناسب است یا نه، باید تا ماه آگوست صبر کنید تا این پروژه به اهداف مالی خود برسد و سپس اگر فکر می‌کنید سیستم‌های رایج پاسخگوی نیازهای امنیتی شما نیستند، Xandem را خریداری کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH