نسخه دو سیم‌کارته نکسوس 5X در راه است

چندی پیش، ال‌جی رسما نکسوس 5X را معرفی کرد. محصولی قدرتمند که نمایشگری 5.2 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 808، دوربین 12.3 مگاپیکسلی و باتری 2700 میلی‌آمپری را داراست. عرضه رسمی این محصول آغاز شده و حال خبرها حاکی از آن هستند که نکسوس 5X به زودی در نسخه دو سیم‌کارته نیز عرضه خواهد شد؛ در ادامه با آی‌تی‌رسان و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.Google-Nexus-5X1

این خبر نشات گرفته از وب‌سایت خرده‌فروشی Xcite است که نسخه دو سیم کارت نکسوس 5X را در کویت برای فروش قرار داده است. قیمت این محصول در این وب‌سایت، 145 دینار کویت اعلام شده است که نشان می‌دهد نسخه 16 گیگابایتی این محصول قیمتی در حدود 477 دلار خواهد داشت؛ این درحالی‌ست که مدل 16 گیگابایتی تک سیم، 379 دلار بها دارد. همچنین به جز پشتیبانی از دو سیم‌کارت، تمامی مشخصات این نسخه با ورژن تک‌سیم‌ نکسوس 5X یکسان هستند (احتمال وجود اسلاید میکرو اس‌دی نیز وجود دارد اما نه خیلی زیاد!).

باید به زودی منتظر عرضه‌ این محصول در برخی از بازارهای خاص که گوشی‌های دو‌ سیم‌کارته محبوب هستند، باشیم و احتمالا گوگل و ال‌جی، برنامه‌ای برای عرضه این محصول در اروپا و آمریکا نخواهند داشت.

اگر این خبر به واقعیت بپیوندد، نکسوس 5X، اولین نکسوسی لقب می‌گیرد که توانایی پشتیبانی از دو سیم‌کارت را دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH