اچ‌تی‌سی گوشی سوپر ویندوزفون می‌زند؟!

تا به الان بزرگ‌ترین گوشی ویندوز فون، لومیا ۹۲۰ نوکیا است که با نمایشگر 4.5 اینچی و وضوح تصویر اچ‌دی خود، پرچم‌دار این سیستم عامل مشهور به حساب می‌آید. اچ‌تی‌سی نیز با مدل 8X و نمایشگر 4.3 اینچی، یک قدم عقب‌تر می‌ایستد و حال شایعه شده که این کمپانی تایوانی قصد سبقت گرفتن از نوکیا را دارد. البته اگر انتظار دارید یک گوشی غول پیکر همچون Droid DNA با نمایشگر فول اچ‌دی را از اچ‌تی‌سی ببینید، بایستی در همین ابتدا نا امیدتان کنیم زیرا ویندوز فون با این همه دبدبه و کبکبه! هنوز قابلیت پشتیبانی از وضوح تصویر 1080p را ندارد و محدود به 720×1280 و 768×1280 پیکسل شده است و این امر بدان معناست که نمایشگر بزرگ‌تر سبب پایین آمدن چگالی پیکسل‌ها شده و این امر به ذائقه بسیاری از کاربران خوش نخواهد آمد.

تا هنگامی هم که ویندوز فون نخواهد خود را به مانند اندروید متمدن کند! اوضاع بر همین منوال خواهد بود، اگرچه با نگاهی به قبل و نقشه اچ‌تی‌سی می‌توان به مدل‌هایی چون Zenith برخورد کرد که با نمایشگر 4.7 اینچی بارقه امید را برای طرفداران ویندوز فون ۸ زنده نگاه می‌دارند.

البته بایستی امید داشت تا در نسخه‌های بعدی ویندوز فون این نقیصه برطرف شود اما در حال حاضر چه می‌توان کرد؟! نظر شما درباره این مشکل ویندوز فون چیست؟!

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

1 در مورد “اچ‌تی‌سی گوشی سوپر ویندوزفون می‌زند؟!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH