دعوتنامه‌ رسمی سامسونگ برای CES 2016 ارسال شد

همانطور که می‌دانید تا برگزاری نمایشگاه 2016 CES زمان زیادی باقی نمانده است. این نمایشگاه، اولین نمایشگاه لوازم الکترونیکی در هر سال میلادی و بزرگ‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود و شرکت‌های بزرگ، همیشه با دست پر به استقبال آن می‌روند. در همین راستا سامسونگ دعوت‌نامه‌ کنفرانس رسمی خود در این نمایشگاه را ارسال کرده است و احتمال می‌رود که با معرفی چند محصول قدرتمند از جمله گلکسی S7، کار خود را به پایان برساند؛ در ادامه با آی‌تی‌رسان و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.samsung-ces-2016 نمایشگاه CES در لاس وگاس برگزار خواهد شد و در آن شاهد فناوری‌های بسیاری خواهیم بود؛ با این حال در بخش موبایل، محصولات زیادی معرفی نمی‌شوند و هر ساله فقط چند محصول در آن معرفی می‌گردد که پارسال مهم‌ترین آن‌ها، جی‌ فلکس 2 ال‌جی بود و امسال نیز شایعات خبر از معرفی گلکسی S7 در این نمایشگاه می‌دهند.

لازم به ذکر است که بگوییم در سالیان اخیر، سامسونگ محصولات مهمش را در نمایشگاه MWC بارسلونا معرفی کرده است و احتمالا امسال نیز به این روندش ادامه خواهد داد، با این حال در نمایشگاه CES به دلیل معرفی کم‌تر اسمارت فون‌ها، چنین کاری می‌تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد.

علاوه بر بخش موبایل، سامسونگ در سایر بخش‌ها نیز فعالیت دارد. در نمایشگاه پارسال، این کمپانی به معرفی تلویزیون‌های SUHD، بلندگوهای WAM و گسترش اینترنت اشیا و لوازم مرتبط با آن پرداخت و امسال نیز احتمالا چند محصول دیگر در همین بخش‌ها معرفی کند.

طبق اعلام سامسونگ، کنفرانس خبری این شرکت در ۵ ژانویه (۱۵ دی) ساعت 2 بعد از ظهر (به وقت محلی) صورت خواهد گرفت، پس باید برای تایید صحت این شایعات تا زمان برگزاری این کنفرانس، منتظر ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH