درز تصاویری جدید از مایکروسافت لومیا ۸۵۰

lumia850-1

شایعاتی در مورد لومیا ۸۵۰ مایکروسافت در ماه جولای از گوشه و کنار شنیده می‌شدند و بعد از اینکه جزئیات گسترده‌ای از این گوشی به بیرون درز کرد، گفته شد که این مدل مانند لومیا ۷۵۰ و لومیا ۵۵۰ یک محصول میان‌رده است. از آن زمان، به نظر می‌رسید که ساخت ۸۵۰ متوقف شده اما اکنون که از ۵۵۰ رونمایی شده است، احتمالا گوشی‌های باقی‌مانده نیز چنین روندی را دنبال خواهند کرد.

مجموعه تازه‌ای از تصاویر گوشی جدید مایکروسافت، به بیرون درز کرده که ظاهرا مربوط به لومیا ۸۵۰ است. مشابه رندر چند روز پیش، به نظر می‌رسد که افشاکننده معروف OneLeaks@ سخاوتمندتر شده است (با توجه به تصاویر منتشره از دوربین، LED و موقعیت اسپیکر)، بنابراین دلایل زیادی وجود دارند که باور کنیم این همان لومیا ۸۵۰ واقعی موسوم به هونجو است. عکس‌ها کیفیت پایینی دارند اما به نظر می‌رسد که گوشی دارای یک فریم فلزی باشد و با توجه به یک فلاش LED مجزا در پشت، احتمال دارد که یکی هم در جلوی گوشی وجود داشته باشد.

lumia-850-2

نکته جالب توجه این است که یکی از عکس‌ها دارای مشخصاتی است که با آنچه که بار اول منتشر شد، مطابقت ندارد. اطلاعات جدید، حاکی از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و یک پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ است که با آنچه قبلا در مورد صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۶۸p و اسنپدراگون ۴۱۰ گفته شده بود، متناقض است. ما واقعا نمی‌توانیم بگوییم کدام مشخصات قابل اعتماد هستند اما هر دو کاملا باور‌پذیرند و قطعا از زمان انتشار خبر‌های اولیه در ماه جولای، تجدید نظر سخت‌افزاری در مورد این سه میان‌رده غیر قابل درک نبوده است، همانند آنچه که در مورد لومیا ۵۵۰ رخ داد.

lumia-850-3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH