منتظر چهار اسمارت فون از سری گلکسی و دو اکسپریا سونی باشید!

نمایندگی اپراتور معتبر T-Moblie در کشور لهستان به تازگی لیستی را منتشر کرده است که در آن از اسمارت فون‌هایی که قرار است در نیمه اول و دوم سال 2016 میلادی از آن‌ها رونمایی گردد، نام برده شده است. لیست منتشر شده‌ای که در زیر می‌بینید، شامل نام‌های بزرگی چون سامسونگ، سونی و اچ‌تی‌سی است.

T-Mobile-Plan-Samsung-Galaxy-Sony-Xperia-HTC-One-th

با اینکه هیچ نام دقیقی از این اسمارت فون‌ها در لیست منتشر شده نیامده است، اما مشخص است که سامسونگ در نیمه اول سال 2016 میلادی برای ین اپراتور قصد دارد تا حداقل 4 اسمارت فون از سری گلکسی را عرضه کند. به جز اسمارت فون‌های خاص گلکسی S7 و گلکسی S7 پلاس که قرار است در نمایشگاه MWC 2016 توسط سامسونگ رونمایی شود، به نظر می‌رسد که دو محصول دیگر نیز به‌زودی بر روی خط تولید قرار خواهند گرفت و این دو مدل می‌توانند از خانواده Galaxy A سامسونگ باشند. البته شاید هم نباشند!

دیگر تولید کننده بزرگ اسمارت فون یعنی اچ‌تی‌سی نیز در نیمه اول سال 2016 میلادی از یک محصول جدید که عضوی از خانواده سری One است، رونمایی می‌کند. به نظر می‌رسد که این اسمارت فون HTC One M10 باشد، البته اگر حدس ما درست باشد!

در این لیست، ال‌جی نیز با دست پر وارد بازار می‌شود. این لیست به ما می‌گوید که این کمپانی کره‌ای قصد دارد تا با 4 دستگاه سال 2016 را آغاز کند، اما خب به‌سختی می‌توان آن‌ها را حدس زد. شاید یکی از آن‌ها تنها G5 باشد.

اما در نیمه دوم سال 2016 میلادی، T-Mobile لهستان قصد دارد تا دو اسمارت فون سونی را نیز وارد بازار کند. این دو اسمارت فون نیز ممکن است از خط تولید سری Z6 باشند!

1 در مورد “منتظر چهار اسمارت فون از سری گلکسی و دو اکسپریا سونی باشید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH