از این پس می‌توانید نتایج جستجوی عکس گوگل را ذخیره کنید

google-image-save-640x376

همه ما برای یافتن عکس‌ها معمولا از جستجوی تصاویر گوگل استفاده می‌کنیم و گاهی دوست داریم عکس‌ بخصوصی را که یافته‌ایم روی تلفن همراه خود ذخیره نماییم؛ اما اگر دوباره به گوگل مراجعه کنیم احتمال گم شدن عکس مورد نظر ما درمیان دریایی از تصاویر یافته شده خیلی زیاد است.  به نظر می‌رسد گوگل راهکاری برای مدیریت بهتر نتایج جستجوی تصاویر یافته است که بر پایه این راهکار، کاربران قادر به ذخیره نتایج جستجو هستند، البته این روش عکس مورد نظر را ذخیره نمی‌کند، بلکه در واقع چیزی شبیه ذخیره کردن لینک صفحه نتایج جستجو است.

شاید فکر کنید ذخیره کردن صفحه جستجو کار خیلی آسانی بوده و گوگل هیچ کار خاصی انجام نداده است اما گوگل لینک‌های جستجوی شما را در فضای ابری ذخیره می‌کند تا هر وقت و از هرمکان که خواستید به آنها دسترسی داشته باشید و همانطور که در عکس بالای صفحه مشاهده می‌کنید، گزینه‌ای برای ذخیره کردن تصاویر یافته شده وجود دارد. همچنین با این روش می‌توانید به منظور مدیریت و سازمان دادن بهتر نتایج جستجو، تگ‌هایی به آن اضافه کنید.

البته لازم است بدانید که این روش در حال حاضر برای کاربران اندروید و iOS، فقط در کشور آمریکا قابل استفاده است و گوگل هنوز به صورت جهانی آن را ارایه نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH