نگاه تصویری به توانایی‌های هواوی در ساختمان این شرکت در شهر شنزن چین!

Huawei office

کمپانی هواوی را می‌توان بدون تردید بزرگ‌ترین و برترین شرکت چینی دانست که با اختلاف نسبتا زیادی، بر صدر باارزش‌ترین برندهای چینی تکیه زده است. شاید بسیاری این کمپانی را با گوشی‌های موبایل خودش در بازار بشناسند اما بایستی بدانید که این شرکت پیش از این، در صنایع مخابراتی و اپراتوری فعال بوده و یکی از پیشتازان این صنعت است و حتی با کنار زدن اریکسون، توانسته به تنهایی بر مسند قدرت دنیای مخابرات و شبکه جهان تکیه بزند.

روز شنبه به ما فرصتی دست داد تا از محل نمایش توانایی‌های این شرکت در یکی از ساختمان‌های اصلی آن در شهر شنزن بازدیدی داشته باشیم. این ساختمان در یک محوطه بسیار بزرگ واقع شده که تماما متعلق به هواوی است و همانند یک شهرک مجهز، در اختیار این کمپانی قرار دارد.

Huawei office2

نمایشگاه یا Show Room توانایی‌های این شرکت، در طبقه زیر هم‌کف آن و در فضایی گسترده و جالب تاسیس شده و هر بخش از توانایی‌های این شرکت، به صورت مجزا به نمایش در آمده است.

Huawei office15

توانایی‌هایی که هر کدام بر تلاش هواوی در پیشرفت دلالت دارد. چرا که این کمپانی پیشرو در صنایع مخابراتی تلاش دارد تا سال ۲۰۲۰ وارد نسل جدید 5G شده و به همین خاطر از همین الان سرمایه گذاری زیادی برای این بخش انجام داده است.

Huawei office16 Huawei office5 Huawei office3

هواوی در بخش مخابرات به قدری دارای نفوذ است که ارتباطات بخش‌های بسیار شلوغی همچون شهر مکه با جمعیت بسیار بالا و فشرده زائران، بر عهده آن قرار گرفته و از ساخت تاسیسات برای شهر هوشمند و اینترنت اشیا تا ساخت سرورهای قدرتمند و تجهیزات زیر دریا به منظور انتقال دیتا و اینترنت را انجام می‌دهد.

Huawei office13

Huawei office4 Huawei office6

در بخش دیگری از این نمایشگاه، تجهیزات مربوط به واحد تلفن همراه برای نمایش وجود داشت که جدیدترین گوشی‌ها، تبلت‌ها و گجت‌های سلامتی در آن دیده می‌شد.

Huawei office7 Huawei office8 Huawei office9 Huawei office11 Huawei office12 Huawei office10

در کل دیدن این مجموعه از توانایی‌های یک شرکت بزرگ فناوری از نزدیک بسیار جذاب و لذت‌بخش است و بیش از پیش شما را با شرایط تبدیل شدن به یک برند بزرگ فناوری آشنا می‌کند.

Huawei office14

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH