سامسونگ گلکسی A9 با سنسور اثر انگشت و باتری 4000 میلی آمپری رسما معرفی شد

گوشی هوشمند گلکسی A9 سامسونگ به طور رسمی در چین معرفی شد. این گوشی با شایعات و مشخصاتی که قبلا به او نسبت می‌دادند، متفاوت است.

gsmarena_0013گلکسی A9 در صدر خانواده گلکسی A سامسونگ قرار می‌گیرد، میا‌ن‌رده‌هایی که یک سر و گردن بالاتر از رقبای موجود در بازار هستند. در طراحی این گوشی از فلز و شیشه استفاده شده و در کنار آن یک صفحه ۶ اینچی با پنل AMOLED و کیفیت Full HD وجود دارد. حاشیه‌های کناری به کمترین حد خود رسیده و آن طور که سامسونگ ادعا دارد فقط ۲/۷۴ میلی متر حاشیه را شاهد هستیم.

اسنپدراگون ۶۵۲ (همان اسنپدراگون ۶۲۰ که به تازگی نامش تغییر کرده) به عنوان پردازنده این گوشی در نظر گرفته شده که همراه با یک رم پردازشی ۳ گیگابایتی در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا است.

دوربین اصلی این دستگاه مجهز به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم ۱/۹ و لرزش‌گیر اپتیکال است و دوربین جلوی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است. سامسونگ برای گلکسی A9 یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته که از فناوری QuickCharge بهره می‌برد. سنسور تشخیص اثر انگشت مانند سایر گوشی‌های سامسونگ در کلید هوم قرار دارد و از سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ یا همان Samsung Pay هم پشتیبانی می‌کند. بلوتوث، NFC و سایر قابلیت‌هایی که در نسل‌های قبل شاهدشان بودیم در این گوشی هم قرار دارند.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی در رابطه با نسخه سیستم عامل، قیمت و زمان عرضه این گوشی اعلام نشده و باید همچنان منتظر باشیم. اما آن چه مشخص است با یک میان‌رده که شایستگی لقب پرچم‌دار را هم دارد روبه‌رو هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH