مشخصات گلکسی S6 مینی اعلام شد!

galaxy-s6-mini-galaxy-s6-comparison-w628

سامسونگ، تاکنون نسخه مینی بسیاری از پرچمداران خود را تولید کرده است و این نسخه‌ها در کل طراحی مشابهی  با پرچمدار اصلی دارند؛ مانند گلکسی S5 مینی که یک گوشی هوشمند با مشخصات میان رده و ظاهر پرچمدار سال گذشته سامسونگ بود. بسیاری از کاربران در انتظار نسخه مینی گلکسی S6 هستند و به نظر می‌رسد که این انتظار رو به پایان باشد چرا که این گوشی در وبسایت‌های خرده فروشی ثبت شده و این موضوع، نشان از در راه بودن آن است!

وبسایت خرده فروشی LetsTango امارات، گلکسی S6 مینی را در لیست فروش خود قرار داده و مشخصاتی از قبیل: پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با تکنولوژی Super AMOLED را برای آن اعلام کرده است. دوربین‌های اصلی و سلفی این گوشی هوشمند به ترتیب ۱۵ و ۵ مگاپیکسلی هستند و ظرفیت باتری غیر قابل دسترسی آن هم اعلام نشده است. سیستم عامل گلکسی S6 مینی، اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ بوده و این گوشی به سنسور اثر انگشت هم مجهز است.

LetsTango یادآوری می‌کند که این گوشی هوشمند، هم اکنون موجود نیست و خریداران می‌توانند برای آگاهی از موجود شدن آن آدرس ایمیل خود را ثبت نمایند. کمپانی سامسونگ، تا این لحظه تولید گلکسی S6 مینی را تایید یا تکذیب نکرده اما به نظر می‌رسد با توجه به این که فقط سه ماه دیگر تا معرفی پرچمدار بعدی باقی مانده است، این اقدام کمی دیر باشد چون با معرفی گلکسی S7، تمامی افکار متوجه پرچمدار جدید و نسخه مینی آن خواهند شد.

1 در مورد “مشخصات گلکسی S6 مینی اعلام شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH