با تلویزیون جدید سامسونگ، F7770 بیشتر آشنا شوید!

F7770_tv

سامسونگ یکی از مشهورترین سازندگان تلویزیون در دنیاست که سهم بزرگی از مارکت جهانی را نیز در اختیار دارد. قرار است به زودی مدل F7770 این شرکت وارد کشورمان شود و به این بهانه قصد داریم تا شما را با امکانات این تلویزیون جدید بیشتر آشنا کنیم.

تلویزیون F7770 سامسونگ برای افرادی که به دنبال تلویزیون 3 بعدی هوشمندی به غیر از تلویزیون F8880  اما با همان امکانات و عملکرد هستند، گزینه ی مناسبی محسوب می‌شود.

به گزارش سامسونگ، تلویزیون هوشمند F7770 یکی از تلویزیون‌های رده بالای سال 2013 این شرکت است که از تمامی امکانات موجود بر روی تلویزیون‌های هوشمند بهره می‌برد. این مدل، همانند تلویزیون هوشمند F8880، از پردازنده 4 هسته‌ای استفاده کرده که سرعت پردازش بالا در اجرای برنامه‌های کاربردی و دیگر ویژگی‌های هوشمند تلویزیون را به نمایش می‌گذارد.

تلویزیون هوشمند F7770 سامسونگ از آخرین نگرش در طراحی باریک قاب بهره می‌برد که تجربه تماشای تصویری با کیفیت و بدون قاب را به کاربر ارایه می‌دهد. استفاده از پردازنده 4 هسته‌ای باعث شده تا اجرای برنامه‌های کاربردی در این تلویزیون از همیشه سریع‌تر و آسان‌تر باشد. این پردازنده قابلیت چند کاره بودن (Multi Tasking) را به صورت کامل بر روی تلویزیون‌های هوشمند ارایه می ‌هد. کاربران با استفاده از این قابلیت می توانند مانند کامپیوتر، چند برنامه را به صورت همزمان مورد استفاده قرار دهند و به طور مثال، در هنگام وب گردی، به تماشای تلویزیون بپردازند.

از دیگر قابلیت های این تلویزیون پیشرفته، بهره مندی از اسمارت هاب جدید، تعامل هوشمند جدید و ارتقاء هوشمند است. تعامل هوشمند یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در زمینه استفاده از تلویزیون است. کاربران در این تکنولوژی قادر خواهند بود به راحتی و با استفاده از حرکات دست، صحبت کردن با تلویزیون و از طریق تشخیص چهره با تلویزیون در ارتباط باشند و دیگر نیازی به ریموت کنترل تلویزیون نیست. از تغییراتی که در این ویژگی اعمال شده می توان به استفاده از 2 دست برای کنترل تلویزیون بجای یک دست و قابلیت ورق زدن پنل های اسمارت هاب و تعداد دستورات صوتی بیشتر نسبت به سال گذشته (300 دستور بجای 55 دستور)  نام برد.

سرعت انطباق تصویر 800 هرتز، تنظیم نور نقطه‌ای پیشرفته (MICRODIMMING PRO)  و دیگر ویژگی‌های تصویری این تلویزیون، کیفیت تصویری واضح‌تر، شفاف‌تر، طبیع‌ تر با رنگ‌هایی زنده را ارایه می‌کنند.

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته 3 بعدی سامسونگ (Active 3D) می‌توان فیلم‌های 2 بعدی را به صورت 3 بعدی تماشا کرد. این تلویزیون از یک پنل پیشرفته ال‌ای‌دی به نام پنل فوق شفاف (Ultra Clear Panel) که توانایی تولید رنگ سیاه عمیق، کنتراست تصویر عالی، دقیق و گستره رنگی فوق العاده را دارد، بهره برده است. این تلویزیون برای ایجاد حس رضایت بیشتر در کاربر از تکنولوژی‌های تولید صدای فراگیر Dolby Digital Plus و DTS Premium Sound استفاده می کند تا تصاویر با کیفیت را در کنار صدای فراگیر ارایه دهد.

فناوری ارتقاء هوشمند، (Smart Evolution) که تنها در تلویزیون های هوشمند سامسونگ وجود دارد، این امکان را برای دارندگان این تلویزیون ها فراهم می کند تا به صورت سالیانه با خریداری کیت ارتقای ویژه آن سال، تلویزیون خود را به راحتی بروزرسانی کرده و از آخرین تغییرات و تکنولوژی های به وجود آمده بر روی تلویزیون های هوشمند سامسونگ لذت ببرند.

وجود یک دستگاه کنترل از راه دور هوشمند، یکی دیگر از ویژگی های موجود در این تلویزیون است که با انواع معمولی این دستگاه ها بسیار متفاوت بوده و این امکان را به کاربر می دهد که از قابلیت های هوشمند این تلویزیون، راحت‌تر استفاده کند.

این کنترل از طریق بلوتوث و اشعه مادون قرمز به تلویزیون متصل می شود و با فشردن یک دکمه بر روی آن ارتباط برقرار خواهد‌ شد. صفحه لمسی تعبیه شده بر روی این دستگاه حساسیت بسیار بالایی داشته و با صفحه لمسی موجود در نوت بوک ها قابل مقایسه است. این کنترل از راه دور برای استفاده‌ی راحت تر، دارای کلیدهایی با کاربردهای متعدد است و دکمه ای دارد که کنترل مجازی بخش های متنوع آن را بر روی صفحه تلویزیون در اختیار کاربر قرار می دهد.

کنترل از راه دور این تلویزیون دارای ویژگی جذابیست که کاربر را قادر می‌سازد برای تغییر شبکه تلویزیون، عدد مربوط به آن شبکه را بر روی صفحه لمسی کنترل با دست خط خود بنویسد و شبکه را تغییر دهد.

تلویزیون هوشمند F7770 سامسونگ از آخرین ویژگی های اشتراک گذاری محتواهای چندرسانه ای به صورت بی سیم بهره می‌برد و کاربر را قادر می‌سازد به تمامی فایل های ذخیره شده در حافظه‌های جانبی و دستگاه‌های قابل حمل، بدون نیاز به اتصال  از طریق سیم، دسترسی داشته باشد.

29 در مورد “با تلویزیون جدید سامسونگ، F7770 بیشتر آشنا شوید!”

  1. مدل ۴۶f7770 خوب است اما صدای واضح وخوبی از آن ندیدم درقسمت صدا هم هرکار کردم صدا واضح نشد نمی دانم چکار کنم که صدا خوب شود

    1
    1
  2. سلام به همه
    ما یه ساله این تلویزیونو داریم، مشکلاتیم که دوستان میگن نداره
    شاید تنظیمات تصویرتون مناسب کیفیت و مشخصات پخش نیست.
    سعی کنین تنظیماتو اونطوری که بهترین تصویرو دارین انجام بدین.
    مشکل این تلویزیون صدای به نسبت کمشه شاید یه ساندبار لازمش بشه ساعت اتوماتیکشم خیلی بد کار میکنه با فرستنده تنظیم میشه و شما نمیتونین + / – تغییرش بدین واسه همین 3:30 ساعتای epg رو اشتباه نشون میده.
    کنترل جدید سامسونگم اصلا کاربردی نیست اولش لذت بخشه ولی بعدش میفهمین دکمه های مورد نیازتونو نداره و مثلا تو تلتکست باید 5 6 تا دکمه بزنین تا یه عدد تایپ کنه باتریشم خیلی زود تموم میشه من خودم یه کنترل دکمه دار گرفتم بزرگتره و بلوتوثی نیست ولی راحته
    دوربینش واسه تماسای تصویری skype خیلی خوب کار میکنه
    شفافیت و کیفیت تصویر خیلی خوبه فقط ایرادش اینه که صفحش مات نیست و اگه نور به صفحش بتابه بازتاب داره
    3 بعدیشم خوب کار میکنه تبدیل 2d به 3d خیلی کار خاصی نمیکنه مگه فوکوس دوربین ضبظ کننده و کیفیتش مناسب باشه
    در کل من خیلی راضیم

  3. من ده روز پیش f7770خریدم ظاهرا باقابلیتهایی که دارد بد نیست دوستانی که اطلاعات بیشتر دارندمعایب ومحاسن بگویندبیشتر اشنا شویم

  4. من راضیم قبلش هم سه مدل مختلف ازسونی داشتم ولی همه چی این تلویزیون بهتر است و مشکل تصویری هم نداره
    دوستان بهتره اول ارسال کننده تصویرشون چک کنند

  5. این سری همه چیش خوبه غیر از همون محو شدن تصویر تو حرکتهای سریع اگه راه حل واسش دارید بدید من با کابل اچ دی ام ای و رسیور فول اچ دی هم امتحان کردم یعنی الان دارم اما هیچ تغییری نکرده

  6. سلام منم این تلویزیون رو دارم بعد از نیم ساعت تا یک ساعت یهو خاموش میشه دوباره روشن میشه دیگه کلافه شدم کمک کنید

  7. من 20 روزه تلویزیون46 سامسونک سری 7770 خریدم برای ضبط فیلم روی فلش پیغام میده باید فرمت بشه و بعد از فرمت ضبط رو شروع میکنه. مشکلم اینجاست که فلش رو به کامپیوتر وصل میکنم باید فرمت بشه و نمیتونم برنامه های ضبط شده تلویزیون روببینم کسی راهی سراغ داره
    باتشکر

  8. سلام من تلوزیون سامسونگ سری 7770 دارم اما موقع کار با voice یا حرف زدن با تلوزیون کار نمیکند (و می گوید موجود نیست ) لطفا کمکم کنید چیکار باید بکنم ؟؟؟

  9. محمد اطلابی

    سلام دوستان آیا کسی میدونه چطورمیتونم با اینترنت لب تاب (مودم دانگل) تلویزیون (اسمارت سری f7770) رو آپدیتش کنم؟
    ممنونم

  10. محمد اطلابی

    منکه از کیفیت تصویرش راضیم ولی نمیدونم چرا موقع پخش بعضی از فیلم ها از روی فلش به خودی خود ازحالت پخش خارج میشه و یکی دیگر از مشکلات سامسونگ نداشتن صدای قدرتمند در مقایسه با تی وی های سونیست قول تبلیغات رو نخورید

  11. من بین سونی و سامسونگ مونده بودم

    تلویزیون های سامسونگ مثل گوشیهای موبایل چینی آپشن زیاد داره و وسوسه انگیزه اما ما چه توقعی از یک تلویزیون داریم ؟

    نشان دادن تصویر با کیفیت

    من سونی رو انتخاب کردم تو رده قیمت 3 تا 4 میلیون و واقعا راضی هستم

    1
    1
  12. واقعا تلوزیون سامسونک سری 7770 خیلی بد از اب رداومده و مشکل محو شدن در تصاویر متحرک رو داره و به دروغ میگن 800 هرتز هست مواظب باشید بهتون نندازن چون واقعا تلوزیون بدرد نخوری هست که رو مخ ادم راه میره

    7
    1
    1. منم این ایرادوکه محومیشه دارم ولی میگن بارسورفول اچ دی وکابل اچدی ام ای مشکل حل میشه مطمئن نیستم .راه حل بذاری لطفا.البته در مورد فیلمهای باکیفیتمحونمیشه

  13. بهتر بود اول مقاله یک سری اطلاعات کوتاه درباره سری f و وجه تمایز ان با دیگر سری های تلوزیون های سامسونگ میدادید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH