گلکسی نوت 8 را از زوایای مختلف ببینید

همین چند ساعت پیش ایوان بلاس که یک وبلاگ نویس آمریکایی است، تصاویری از پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8، منتشر کرد. او در  یک توییت جدید این دستگاه را از هر 4 سمت به اشتراک گذاشته است. همچنین یک رنگ جدید که تاکنون در گوشی‌های سامسونگ استفاده نشده و نسخه جدید قلم استفاده شده در گلکسی نوت 8 نیز در بین این تصاویر مشاهده می‌شود.

آنچه که در تصاویر مشاهده می‌شود بسیار شگفت‌آور است. هر چند نوت 8 دنباله رو S8 خواهد بود، ولی چند نکته جزئی کوچک که تاکنون در هیچ اسمارت‌فونی مشاهده نشده‌اند، در این گوشی خودنمایی می‌کنند. بیایید نگاهی عمیق‌تر به این جزییات بیندازیم.

اولین نکته رنگ جدیدی است که به آن اشاره شد. پیش‌بینی‌های قبلی از وجود سه رنگ مشکی، خاکستری و آبی خبر داده بودند ولی گویا یک رنگ چهارمی نیز در راه است. به‌نظر می‌رسد که این رنگ چهارم بسیار شبیه به رنگ طلایی گوشی S8 باشد. البته این احتمال هم وجود دارد که عرضه نوت 8 با این رنگ، فقط مخصوص کشور کره جنوبی باشد، پس فعلا خیلی هیجان زده نشوید.

در طراحی گوشی از یک بافت ظریف شیشه‌ای استفاده شده که جلوه زیبایی به این اسمارت‌فون می‌دهد. سامسونگ باز هم تصمیم گرفته که برای تمامی رنگ‌ها، از پنل جلویی مشکی رنگ استفاده نماید. همچنین گلکسی نوت 8 از دو دوربین پشت بهره می‌برد. قلم استفاده شده در نوت 8، دقیقا مشابه قلمی است که در نوت 7 به کار برده شد.

همانطور که پیش از این نیز در اخبار منتشر شده بود نوت 8 از یک پردازنده Snapdragon 835/Exynos و 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. اندازه صفحه نمایش آن 6.3 اینچ است که کمی بزرگ‌تر از S8 پلاس است.

به سوپر گروه سامسونگ گلکسی نوت در تلگرام ملحق شوید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH