موج عظیم نارضایتی از Samsung Galaxy Gear

Samsung's Galaxy Gearساعت هوشمند Galaxy Gear شرکت سامسونگ با اعتراض بسیاری از خریداران روبرو شده است و تعداد زیادی از این محصول توسط مشتریان به شرکت بازگردانده شده است.

بنا به گزارش‌های مرکز فروش دیجیتالی بست بای رقمی نزدیک به سی درصد از ساعت‌های هوشمند Samsung Galaxy Gear به شرکت باز گردانده شده‌اند  و ظاهرا هواداران سامسونگ نیز از داشتن این گجت به ظاهر هیجان انگیز راضی نبوده‌اند. البته شرکت سامسونگ نیز در این میان بیکار نمانده است و برای همخوانی بیشتر محصول خود با گوشی‌ها و تبلت‌هایی مانند گالاکسی نوت 2، گالاکسی اس 2 و 3 و 4 و گالاکسی اس 4 اکتیو، تصمیم به عرضه به روز رسانی نرم افزاری برای آنها دارد تا بتواند مشتریان خود را بار دیگر راضی سازد و مشکلات کارکرد با این ساعت به صورت همزمان با تلفن‌همراه را به حداقل برساند.

از جمله نکات مهم درباره Samsung Galaxy Gear می‌توان به این موارد اشاره نمود: ابتدا باید اذعان داشت که این ساعت تقریبا بر روی بیشتر مچ‌های دست درست و راحت قرار نمی‌گیرد و نکته دوم قطعی ارتباط مکرر با برخی از دستگاه‌های سامسونگ بوده است که به نظر می‌رسد با عرضه نسخه به روز رسانی شده نرم افزاری، این مشکل را بتوان حل شده دانست. ایرادهای دیگر Samsung Galaxy Gear، دستگاه به دستگاه متفاوت بوده است و همین امر نشان می‌دهد که سامسونگ به صورت کلی با این محصول سعی در تحلیل بازار و نیاز مشتریان از چنین دست ابزارهای دیجیتالی نیز داشته است و با توجه به سابقه این شرکت در عرضه محصولاتی مناسب و رفع سریع ایرادها می‌توان پیش بینی کرد که در طول سال 2014 میلادی ساعت اندرویدی جدیدی از سامسونگ را در بازار ببینیم که موج عظیمی از اقبال عمومی را به سوی خود جلب کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH