ال‌جی با کمک G3 در فروش و درآمد رکورد شکست!

lg-banner

همانطور که همین چند ماه پیش هم حدس آن زده می‌شد، سه ماه دوم مالی ال‌جی برای این کمپانی خیلی بهتر از خوب بوده است. این طور بنظر می‌رسد که این غول تکنولوژی نتایج بسیار خوبی را نسبت به زمان مشابه از سال گذشته کسب کرده است. ال‌جی حدودا 14.5 میلیون اسمارتفون را که سه چهارم آنها از LTE پشتیبانی می‌کردند فروخته است و این یعنی افزایش 20% در مقایسه با همین زمان از سال گذشته و 17% افزایش نسبت به سه ماهه اول.

بعلاوه سود کمپانی با افزایش 16% یعنی مبلغ 3.51 میلیارد دلار مواجه بوده که از سه ماهه اول سال 2010 به اینور بهترین نتیجه‌ای بوده که ال‌جی کسب کرده است.

ال‌جی می‌گوید که سود عملیاتی این شرکت به 83.4 میلیون رسیده و پایانی بر 9 ماه ضرر این شرکت بوده است.

بدون هیچ شکی می‌توان گفت که ال‌جی جی 3 دلیل اصلی این پیشرفت بوده و کمپانی برای آینده هم روی آن حساب می‌کند.

ال‌جی برای اینکه از ادامه این روند مطمئن شود اعلام کرده است که قابلیت دسترسی به جی 3 را افزایش خواهد داد. نکته جالبتر این است که کمپانی اعلام کرده علاوه بر G3 Beat و LG G3 Cat که مجهز به اسنپدراگون 805 است، تصمیم دارد نسخه‌های بیشتری از این پرچمدار را در نیمه دوم امسال روانه بازار کند. از این نسخه‌ها می‌توان به G3 Lite، G3 Vigor و G3 Vista اشاره کرد.

7 در مورد “ال‌جی با کمک G3 در فروش و درآمد رکورد شکست!”

  1. دوستان کسی میدونه که الجی نسخه 805 را جهانی میکنه یا اگه مینه برای ایران هم هست یا نه؟ ممنون میشم جواب بدین

  2. من الان گوشیم سامسونگه، اما از پیشرفت شرکتهای مختلف تکنولوژی خوشحال میشم، به این خاطر که اگه شرکتی بی رقیب باشه فقط همون کار قبلی را تکرار می کنه، اما اگه موقعیتش در خطر باشه سعی می کنه خلاقیت نشون بده، که این هم به نفع مصرف کننده هاست

  3. ال جی واقعا حقشه که سودش روز به روز بیشتر بشه .گوشیهای موبایلش فوق العادند و سال به سال هم بهتر میشند .
    ال جی هم کیفیت خوب داره ، هم خلاقیت داره و هم قیمت مناسب .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH