زیکر میکس

جای این خودرو در ایران خالیست: زیکر میکس

مدیر بازاریابی زیکر، گوان هایتائو، اشاره کرد که خودرو الکتریکی کامپکت زیکر میکس به زودی وارد بازار چین خواهد شد و احتمالاً در اکتبر امسال رونمایی می‌شود. این خودرو که به عنوان یک خودروی چندمنظوره خانوادگی طراحی شده، به افزایش حجم فروش زیکر کمک خواهد کرد؛ زیرا این برند هدف فروش بلندپروازانه‌ای برای سال 2024 دارد.

این مطلب را حتما بخوانید:

بررسی تویوتا C-HR 2024: ترکیبی از طراحی منحصر به فرد و کارایی پیشرفته

زیکر میکسزیکر میکس، یک وسیله نقلیه چندمنظوره مورد انتظار است که بر اساس خودروی مفهومی زیکر ام-ویژن طراحی شده است. این خودرو در مارس 2024 درخواست مجوز فروش خود را در چین ارائه کرد و در همان ماه، زیکر کمپین تبلیغاتی خود را برای مینی‌ون میکس آغاز کرد. با این حال، پس از گذشت شش ماه از رسمی، این خودرو هنوز وارد بازار نشده است. اخیراً، مدیر بازاریابی زیکر اشاره کرده است که میکس به زودی وارد بازار خواهد شد.

گوان هایتائو در شبکه اجتماعی ویبو چین تعدادی از تصاویر رسمی زیکر میکس را به اشتراک گذاشته و از دنبال‌کنندگان خواسته است که بهترین مکان برای رونمایی از زیکر میکس را معرفی کنند. او همچنین اظهار داشته است: “بله، میکس بالاخره در راه است.”
زیکر میکسبنابراین، می‌توانیم فرض کنیم که زیکر میکس به زودی وارد بازار خواهد شد و احتمالاً در اکتبر 2024 رونمایی خواهد شد. در این صورت، زیکر میکس به ششمین مدل در خط تولید این برند تبدیل خواهد شد. این خودرو که به عنوان یک مینی‌ون خانوادگی معرفی شده، می‌تواند به پروژه‌های ناوگان تاکسی نیز اضافه شود. این افزودن به خط تولید می‌تواند به زیکر کمک کند تا به هدف فروش سالانه 230,000 واحد برسد.

این خودرو یک مینی‌ون جذاب و مبتنی بر SEA با ابعاد 4668/1995/1755 میلی‌متر و فاصله محور 3008 میلی‌متر است. قسمت جلویی آن دارای نوار نوری تعاملی زیکر استارگیت است که شامل 1,711 لامپ ال‌ای‌دی است و می‌تواند متن و تصاویر را نمایش دهد. از دیگر ویژگی‌های میکس، درهای کشویی آن است. داخل زیکر میکس، نسخه‌هایی با پنج و شش صندلی وجود دارد.

این خودرو با یک موتور الکتریکی در محور عقب عرضه می‌شود که قدرت آن به 310 کیلووات (415 اسب بخار) می‌رسد. این خودرو دارای یک باتری NMC سه‌گانه با ظرفیت 77 کیلووات‌ساعت است و دامنه الکتریکی آن در شرایط CLTC به 556 کیلومتر می‌رسد. این خودرو بر روی رینگ‌های 19 و 20 اینچی سوار است.

شایان ذکر است که زیکر در سپتامبر 2024، 21,333 خودرو فروخته و مجموع تحویل‌های آن به 142,873 واحد رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 81 درصد افزایش داشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH